Δωσ’ μου έναν λόγο να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου... Έναν!... Δεν υπάρχει... Κανείς λόγος δεν πρέπει να μας επιτρέπει να παίζουμε με τη ζωή μας. Ποτέ οδήγηση χωρίς ζώνη, ή έχοντας πιει. Ποτέ. Είναι τόσο απλό.
Φάτε μάτια ψάρια!
-
ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟΙδεν σας εχω ξεχάσει απλά μ έχει απορροφήσει αυτή η νέα
εμπειρία που λέγεται "γιαγιά"! Και ομολογώ οτι τίποτ' άλλο δεν μου κάνει
εντύπω...
Πριν από 6 ημέρες

3 σχολιασαν...:
Δεν πιστεύω δεσποινίς εσύ να οδηγείς απρόσεκτα!...
sugklonistikooo!!!! brrr....
Δεν είναι φίλη μου;... :/
Δημοσίευση σχολίου