Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Κάνε λιγάκι υπομονή...

Επισκεφθείτε αυτή τη σελίδα... Και διαβάστε... Είναι απλά συγκλονιστικό... Κι εγώ κάθομαι μακάρια στο γραφείο μου και καλλιτεχνώ...

http://www.enigma.gr/stopthewar/textsgr-06.htm



(Όπως γράφει ο φίλος μου στο facebook, Sot Arachnoid B:

"Διαβάζοντας της δημοσιεύσεις στο tro-ma-ktiko blog βρήκα μία σχετικά με μια φωτογραφία που κέρδισε το παγκόσμιο βραβείο Τύπου για το 2003. ( http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/2003.html )

    Η φωτογραφία μου ήταν πολύ γνωστή, πως μπορούσα να την ξεχάσω άλλωστε(!) και μου ξύπνησε αναμνήσεις. Την είχα χρησιμοποιήσει σε μια ιστοσελίδα που είχα φτιάξει το 2003 με θέμα τον πόλεμο στο ΙΡΑΚ. Δεν ήμουν σίγουρος αν δουλεύει ακόμη η ιστοσελίδα η όχι και έγραψα την διεύθυνση στον φυλλομετρητή μου για να δω τι γίνεται. Τελικά ο δικτυακός τόπος υπάρχει ακόμη (προσωπικά μου αρέσει πολύ η εισαγωγή και είχα να την δω για πολλά χρόνια) και υπάρχει αυτό το οποίο μου θύμισε η φωτογραφία.

    Ο δικτυακός τόπος αυτός ονομάζεται Stop The War ( http://www.enigma.gr/stopthewar ) και στην ουσία ήταν μια ψηφοφορία για τον πόλεμο. Είχα δημοσιεύσει κάποια κείμενα που μου έστελναν αναγνώστες της σελίδας και εκεί υπάρχει η φωτογραφία αυτή με το κείμενό της, ένα καταπληκτικό κείμενο που μου είχε στείλει κάποιος Dreamwarrior.
Θεώρησα σωστό λοιπόν να σας αναδημοσιεύσω αυτό το κείμενο μιας και τότε το social networking δεν ήταν διαδεδομένο τότε και δεν το έχουν διαβάσει πολλοί και είναι κρίμα.")

2 σχολιασαν...:

Marios είπε...

Ο πόλεμος είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος.
Μου θύμισες την ταινία του Μπενίνι "Η ζωή είναι όμορφη"...

{Marianna} είπε...

Απίστευτη ταινία indeed... Δεν υπάρχει πιο φρικτό πράγμα από τον πόλεμο... Και αναρωτιέμαι πώς είναι τόσο εύκολο για τους ανώτερους να δίνουν αψήφιστα εντολές χωρίς να μετρούν γι' αυτούς καθόλου οι ανθρώπινες (ψυχικές και σωματικές) απώλειες... Άααααντε καλημέρα...

Δημοσίευση σχολίου