Φάτε μάτια ψάρια!
-
ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟΙδεν σας εχω ξεχάσει απλά μ έχει απορροφήσει αυτή η νέα
εμπειρία που λέγεται "γιαγιά"! Και ομολογώ οτι τίποτ' άλλο δεν μου κάνει
εντύπω...
Πριν από 5 ημέρες

2 σχολιασαν...:
Mαριάννα,έντονο κοινωνικό προβληματισμό προβάλει το τραγούδι.Σ΄αυτό τον παραλογισμό μόνο το prozac μας σώζει.
Εδώ κυκλοφορεί με το έμπορικό όνομα Ladose,ένα και το αυτό είναι-κάνω μακροχρόνια θεραπεία για τις ημικρανίες μου με αυτό.
Φιλιά!
Νομίζω ότι το crew διάλεξε έναν άκρως επίκαιρο τίτλο για το cd του ("Η γενιά του Prozac") αλλά και για το ίδιο το όνομά του, δεδομένων των καιρών... Δύσκολοι καιροί δυστυχώς, και οι προβληματισμοί μου/ μας άπειροι... Μιλάει πολύ σωστά πιστεύω το τραγούδι, και αφυπνίζει... :/
Δημοσίευση σχολίου