Φάτε μάτια ψάρια!
-
ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟΙδεν σας εχω ξεχάσει απλά μ έχει απορροφήσει αυτή η νέα
εμπειρία που λέγεται "γιαγιά"! Και ομολογώ οτι τίποτ' άλλο δεν μου κάνει
εντύπω...
Πριν από 5 ημέρες

3 σχολιασαν...:
Χρόνια σου πολλά λατρεμένο πολυαγαπημένο και μοναδικό Γιαννάκη μου!!!!!!!!
Αγάπη μου! Σ'αγαπώ! ^_^
Ιωαννα σε λενε;; Δεν το ειχα σκεφτει :)
Χρονια πολλα πολλα πολλα κι ευτυχισμενα!!!!!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου