Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Rainbow cupcakes: the first attempt...!


Επιστροφή στην κουζίνα!

Με το που δρόσισε ο καιρός, συννέφιασε και άρχισε το ψιλόβροχο, εμένα το μυαλό μου αμέσως στο ζεστό, αρωματικό τσάι, και φυσικά... στα cupcakes!!!

Θα μαζευόμασταν χθες βράδυ στο σπίτι της Βασούλας για κιθάρα, και αποφάσισα να φτιάξω κάτι να γλυκάνω τους φίλους μου! Άλλωστε, έτσι γίνεται πλέον: κάποιος βάζει το σπίτι, άλλος το φαί, άλλον το γλυκό, άλλος το ποτό, και όλοι μαζί την όμορφη παρέα, το τραγούδι και τον χαβαλέ... Γιατί λεφτά κάθε μέρα για έξοδο δεν παίζουν ούτε γι' αστείο πλέον! Μα, να σας πω την αλήθεια μου... Εμένα μου αρέσει πιο πολύ έτσι... :)

Τέλος πάντων, αποφάσισα να κάνω και το κομμάτι μου, και είπα να δοκιμάσω επιτέλους να φτιάξω τα Rainbow cupcakes που τόσο καιρό το Μαρουλάκι με παρακαλούσε να της φτιάξω!

Χώρισα τη ζύμη μου σε 5 μέρη, και άρχισα να παίζω με τα χρώματα ζαχαροπλαστικής!





...και γρήγορα στο φούρνο!





Εν τω μεταξύ, μόλις είχα βγάλει τα σοκολατένια! Γιατί έκανα ΚΑΙ σοκολατένια! μουάχαχαχαχα!!!
Βασικά, έκανα 3 φουρνιές, περίπου 26 cupcakes βγήκαν! Ήταν να μην πάρω φόρα δηλαδή!!!




Μόλις βγήκαν τα rainbow, άρχισα να στέλνω βασανιστικές φωτογραφίες στις κολλητές μου μέσω facebook... Με σχόλια του τύπου "that's all I can show you for now..." και τέτοια! :P




Μόλις κρύωσαν έκοψα ένα να το πάω στην Ελλίτσα μου που διάβαζε στο δωμάτιό μας. Για την ακρίβεια, τρόμαξε το παιδί από τι φωνές μου και ήρθε στην κουζίνα να δει τι συμβαίνει και προς τι αυτή η χαζοχαρά! Δεν φταίω εγώ, χαιρόμουν μόνη μου με το μικρό γλυκούλι cupcake και τα χρώματα που αντίκριζα!!!

Μα δεν είναι μια γλύκααααα;;;;;;




Περιττό να σας πω ότι δεν πρόλαβα να βγάλω άλλες φωτογραφίες, ούτε με την διακόσμιση (το... υπερθέαμα ολοκληρώθηκε με λιωμένη Merenda και τρούφα!), ούτε από τα πασαλειμένα μουτράκια της παρέας όταν τα σέρβιρα! Αυτές σας τις χρωστάω με την επόμενη φουρνιά!... :)

Καλή εβδομάδα σε όλους!...



 

12 σχολιασαν...:

Unknown είπε...

τι μου θυμησες!! βραδιες με κιθαρα και τραγουδι με τις φιλες, μονο που εμεις φτιαχαναμε ολο σοκολατοπιτες.
Το γλυκακι σου πολυ το ζηλεψα και το λιγουρευτηκα!
Γεια στα χερακια σου!

Unknown είπε...

ευφανταστα!!!μπραβο σου!

eleni είπε...

Και στα γλυκάκια τα καταφέρνεις τέλεια!Λαχταριστά!
Φιλιά!

{Marianna} είπε...

@ Αλεξάνδρα:
Αλεξάνδρα μου, η σοκολατόπιτα είνα κάτι που δεν τολμώ να αγγίξω, απλά γιατί είναι το υπέρτατο γλυκό! χαχα! Τα φιλιά μου, καλή εβδομάδα!

@ Βασιλικούλα:
Είναι κάτι που είχα δει στο ίντερνετ (που αλλού) και ήθελα και ρό να το κάνω, ευτυχώς πέτυχε ;)

@ Ελένη:
Ό,τι μπορώ κάνω! χεχε!
Τα φιλιά μου!!!

χρυσάνθη είπε...

Φαντασμαγορικό σαν θέαμα!!Μαζί με την νοστιμιά του γίνεται εκρηκτικό!!!Συγχαρητήρια!!!!Να περνάτε καλά με το παρεάκι σου!!!Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο!

vailie είπε...

πωπωπω τι τελεια που βγηκαν!!!
Θα με κανεις να παω στην κουζινα λιαν συντομως και να αρχισω κι εγω τα πειραματα με τις μικρες!
Μονο που εμεις θα τσιριζουμε ολες μαζι!!!χαχαχα!
Φιλακια! καλο φθινοπωρο γλυκια μου!!!!!;ο)

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικο ουρανιο τοξο!!!!!!!!!
δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε χρωματα ζαχαροπλαστικης,με εβαλες σε πειρασμο..........

andrik είπε...

poli wraio blog!!!kalws se vrika!!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχα φαίνονται!!!Γειά στα χέρια σου!!!Φιλάκια!!!

Beauty Follower είπε...

Νομιζα οτι ειδικά τα μικρα θα ξετρελαθουν με αυτα!

{Marianna} είπε...

@ χρυσάνθη: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, ανταποδίδω τις ευχές!

@ vailie: χαχα, ομαδικές τσιρίδες και άγιος ο Θεός!!! χαχαχα!!!

@ meanan: Δοκίμασέ τα, έχουν πλάκα!!!

@ andrik: Καλώς μου ήρθες! Είχα επισκευθεί το The A citY παλιότερα, νομίζω είμαι και αναγνώστρια, ο blogger δεν με αφήνει να το διαπιστώσω αυτή τη στιγμή... πφφφ... Ελπίζω να τα λέμε :)

@ SPYRIDOULA: Ήταν όντως πανέμορφα, ανυπομονώ να βρω λίγο χρόνο να ξαναφτιάξω! Φιλάκια!!!

@ Beauty Follower: Ναι, είναι ό,τι πρέπει για κοριτσίστικο πάρτυ! χεχε!

maya =^o^= είπε...

Marianna σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύ που κοινοποίησες το give away μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα κεκάκια σου φαίνονται τόσο λαχταριστά!!!!!!!!!Να περνάς υπέροχα!!!Ελπίζω να πάρεις και μέρος!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου