Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Για να μην ξεχνιόμαστε...


    Γειά σας! Τι κάνετε; Πόποοοο... Χάθηκα, τελείως, ε;... Ντροπή μου, το ξέρω... Οι μπλογκότσαρκές μου λιγοστές, και κανένα σχόλιο στα σπιτάκια σας καιρό τώρα... Λυπάμαι γι' αυτό, αλλά ξέρετε τώρα,π ως είναι οι υποχρεώσεις... Πφφ... Δεν τελειώνουν ποτέ!!!
    Τέλος πάντων, για να μην ξεχνιόμαστε, είπα να ανεβάσω ένα κολιεδάκι που έφτιαξα σήμερα, καθώς και δύο μπρελόκ, έργα της φίλης μου, Μαριλένας...


Δέρμα, μεταλλικά στοιχεία, πέρλες και χάντρες... Α, και κορδελάκι... φυσικά!!!

Μπρελόκ από fimo, δημιουργία της φίλης μου, Μαριλένας. Δώρο για τη Δημητρούλα μου ^_^
Μπρελόκ από fimo, δημιουργία της φίλης μου, Μαριλένας. Δώρο για το Μαρουλάκι μου ^_^

10 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

εσυ να εισαι καλα.. και δεν πειραζειιιιιιιιιιιι.. ερχομαστε εμεις .χαχαχαχαχαχαχα..

πολυ ομορφες ολες οι δημιουργιες γεια στα χερια σας...

καλη συνεχειααααααααααααααα..

eleni είπε...

Μαριαννάκι,νέο κορίτσι είσαι,ζήσε τη ζωή σου!
Ερχόμαστε εμείς επίσκεψη,για να βλέπουμε τις δημιουργίες σου.

Και τα τρία πολύ όμορφα,μα το κολιεδάκι ιδιαίτερο.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

οΠωΣ ΠαΝτΑ ολα πανεμορφα.Καλο βραδυ.

Dorothy είπε...

Πολύ όμορφα! Ιδιαίτερα το κολιεδάκι και το πρώτο μπρελόκ :)

Unknown είπε...

Koρίτσι !!! Που χάθηκες? Είναι υπέροχο το κολιέ με το κλειδί!!! Αλλά και τα μπρελοκάκια της φίλης είναι εξαιρετικά!!!!
Πέρασε και απο το μπλογκ μου να παραλάβεις ένα βραβείο!!! http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

Álvaro είπε...

Very Creative!
Congratulations from Spain.

{Marianna} είπε...

Καλές μου μπλογκο-φίλες, ευχαριστώ για τα σχόλια!!!
Μαράκι, θα περάσω να το πάρω, σ' ευχαριστώ!

Dear Álvaro, thanks for your visit!

Βίκυ είπε...

πολύ όμορφα, πραγματικά!

{Marianna} είπε...

Σ' ευχαριστώ Βίκυ μου! :) Καλωσήρθες!

PaintBox Magazine είπε...

Tο κλειδάκι είναι υπεροχότατο!

Δημοσίευση σχολίου