Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Όλοι trendy!

   Ευχαριστώ πολύ τη μπλογκοφίλη μου Μαρία Ζ για το βραβειάκι αυτό!!!! Τι είχα δει σε πολλά blogs και το είχα πολύ ζηλέψει! ^_^


   Δυστυχώς όμως δεν έχω καθόοοολου χρόνο να σας το απονείμω αυτή τη στιγμή! Και για να σας πω την αλήθεια μου... Με τις απονομές δεν τα πάω ποτέ καλά, θέλω να δώσω όλα τα βραβεία σε όλους!!!! Οπότε ξεχάστε το!!! :P
   Σας φιλώωωω!!!

4 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο TRENDY ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια μαριαννακιιιιιιιιιιιιιιιιι...

καλο βραδυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ.. φιλακιαααααααααααααααααααααααααα..

eleni είπε...

Μπράβο,Μαριάννα,trendy κι εσύ!
Ταιριάζει πιο πολύ με την ηλικία σου,αλλά κι εγώ το ζήλεψα-ευτυχώς το πήρααα!
Φιλιά!

NANTIA είπε...

Συγχαρητήρια Μαριαννάκι! Πάντα τέτοια!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Δημοσίευση σχολίου