Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Χειμωνιάτικη κλήρωση για το... ηλιόλουστο δώρο!!!


Ήρθε επιτέλους η μέρα της κλήρωσης!
Σαν πολύ κρύο δεν κάνει σήμερα, που θέλω να κληρώσω το ηλιόλουστο δώρο μου;;;...




Ας είναι...

Το τριαντάφυλλο μαράθηκε μέρες τώρα, θυμιζοντας μου ότι πλησιάζει η μέρα...




Πρέπει κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω για την συμμετοχή σας! Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν θα περίμενα τόση συμμετοχή!!! Έκανα πολλούς νέους φίλους μέσω αυτού του δώρου, και αυτό είναι που με κάνει πιο χαρούμενη απ' όλα! Πραγματικά...





Αρκετά με το μπλα μπλα, ας κάνω την κλήρωση ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! :p

Λοιπόν, λοιπόν...

Βήμα 1: Σας μετράω... Αφαιρώντας κάποια διπλά σχόλια, καθώς και αυτά σελίδων που πρόβαλαν την κλήρωση, και προσθέτωντας το όνομα της φίλης nadias που ο blogger αδιαφορούσε για την επιθυμία της να αφήσει σχόλιο... Μας κάνει συνολικά... 103 συμμετοχές! Gosh...






Βήμα 2: Βάζω τον αριθμό σας στο gadgetάκι του random.org...




Βήμα 3: Καιαιαιαιαιαιαι..... Τατάααααανννν!!! Νο 89!!!




Είναι η καινούρια μπλογκοφίλη μου, Agathi, που μου άφησε το παρακάτω σχόλιο:



Αγαθή μου, στείλε μου mail (μέσω του gadget που θα βρεις στην σελίδα Contact, βλ.πάνω) με τη διεύθυνσή σου, για να μπορέσω να σου στείλω το νέο σου σημειωματάριο!!! :)


Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τη συμμετοχή σας! Ευχαριστώ... :')

7 σχολιασαν...:

Μαρία είπε...

να σαι καλα Μαριαννακι..παντα να σκορπας δωρακια και χαρα..να το χαρει το δωρακι της η Φιλη μας..καλη Κυριακη..σε φιλω

vailie είπε...

Καλημερουδια γλυκια Μαριαννα!!!
Παντα ηλιολουστη να ειναι η καρδια σου! Χαιρομαι που σε γνωρισα!
Φιλακια για καλη εβδομαδα....
Συγχαρητηρια στην Αγαθη! ;ο)))

Wildflower είπε...

Συγχαρητήρια! :)

Vivika είπε...

Συγχαρητήρια στην τυχερή! Μμμμ αυτό το κεκάκι φλυτζανάκι πρέπει να τα φτιάξω! Έχω κάνει κάποια αλλά διαφορετικά...
υγ. τσέκαρε τα e-mail σου!

Mania είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε Μαριάννα μου!! Καλό βράδυ!! Φιλάκια!!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΘΗ.ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΔΙΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

Fanypap είπε...

Συγχαρτητήρια στην τυχερή!!για το πανέμορφο δωράκι που της χάρισες!!! Συγχαρητήρια και σε σένα γλυκιά μου!!φιλάκια.

Δημοσίευση σχολίου