Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Too much questions!!!


Από μέρα σε μέρα το πήγαινα, και τώρα αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να παίξω κι εγώ σε αυτές τις 11 ερωτήσεις. Οι οποίες βέβαια στο τέλος έγιναν... 111!... Όχι, εντάξει... Μόνο 44 είναι!!! χαχαχα!!!





Τρέχω να ξεφύγω από τις ερωτήσεις!..... χεχε...



Οι κανόνες πάνω κάτω είναι οι εξής:

*Λες ποιοι σε κάλεσαν να παίξεις... 4 φίλες παρακαλώ, η Μαρία, η Βιβή, η Ελμίρα και η Σπυριδούλα!
*Απαντάς στις ερωτήσεις και
*Βάζεις 11 ερωτήσεις και καλείς 11 φίλους να απαντήσουν!

Λοιπόν, με τη σειρά έχουμε:

Από τη Μαρία:

1)   Αγαπημένος προορισμός Σαντορίνη for the win!
2)   Σε ποια ταινία θα ήθελες να πρωταγωνιστήσεις Στα Harry Potter, ασυζητητί!
3)   Ποιο στυλ διασκέδασης σου ταιριάζει Μόνη στο σπίτι!... Καλά, όχι μόνη, πάντως είμαι σπιτόγατα...
4)   Τι θα ήθελες να αλλάξεις πάνω σου Τη μύτη μου!
5)   Το Α και το Ω σε μία σχέση/γάμο Η κατανόηση...
6)   Με ποιον διάσημο ηθοποιό/τραγουδιστή θα ήθελες να ζήσεις έστω και για μία μέρα Με τον Gerard Battler
7)   Τραγούδι με τις περισσότερες αναμνήσεις "Και μου λείπεις" Σκιές & Χατζηπαρτάλης
8)   Τι θα διάλεγες για κατοικίδιο Τίποτα, έχω κακή εμπειρία...
9)   Τι είναι αυτό που σου ξεσηκώνει τη διάθεση Μια αισιόδοξη σκέψη από κάποιον που δεν περιμένω!
10)  Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο σπίτι/ντουλάπα σου Το καφέ!
11)  Το σπίτι των ονείρων σου Αυτό!!!


Από τη Βιβίκα:
1. Αν ήσουν σούπερ ήρωας, ποια θα ήταν η υπερδύναμη σου; Να πετάωωω...
2. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο, θα πήγαινες στο παρελθόν ή στο μέλλον; Παρελθόν! Παντού! Πραγματικά!
3. Πιστεύεις στους εξωγήινους; Ναι, αλλά δεν πιστεύω ότι έχουν έρθει ποτέ στη γη... Τι να μας κάνουν καλέ εμάς;
4. Τι δεν αποχωρίζεσαι με τίποτα; Το κινητό μου...
5. Τι κάνεις πραγματικά καλά; Τρώω! Μουάχαχα!
6. Τι φαί θα κάνεις σήμερα; Ρύζι με αρακά!
7. Αν μπορούσες να πάρεις ένα αεροπλάνο και να φύγεις, να πας μια εκδρομή (όλα πληρωμένα μην ανυσηχείς!), που θα πήγαινες; Εεεεε... Τούρ;;; Πιάνει;;; ^.^
8. Ποιο είναι το "χειρότερο" σου; Η ανευθυνότητα.
9. Ποια γλώσσα θα ήθελες να ξέρεις να μιλάς; Αραβικά.
10. Αν η ζωή σου γίνει ταινία ποια ηθοποιός θα σε υποδυθεί; Ε;! Εεεεε... Ηηηηη... Drew Barrymore?...
11. Και ποιο τραγούδι θα είναι το soundtrack; Το "Έλα ψυχούλα μου" του Μαχαιρίτσα.

Ελμίρα:
  1.  Προτιμάς γλυκό η αλμυρό; Γλυκό!!!
  2. Κρύο η ζέστη; Ζέστη
  3. Πρωί η βράδυ; Και τα 2!
  4. Χυμό η αναψυκτικό; Χυμό
  5. Θέατρο η σινεμά; Θέατρο
  6. Ξανθιές η μελαχρινές; Μελαχρινές
  7. Βουνό η θάλασσα; Βουνό
  8. Φως η σκοτάδι; Σκοτάδι
  9. Βιβλίο η περιοδικό; Βιβλίο
  10. Κρέας η ψάρι; Κρέας
  11. Μηχανή η αυτοκίνητο; Αυτοκίνητο
Σπυριδούλα:
1. Αγαπημένη εποχή; Άνοιξη!
2. Ένα πράγμα που σε κάνει χαρούμενη; Το χαμόγελο των άλλων
3. Αγαπημένο σου βιβλίο; Ζαχίρ, Paulo Coelho
4. Τι δεν αποχωρίζεσαι με τίποτα στις διακοπές σου; Τα γυαλιά μου
5. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος; Να χάσω τους ανθρώπους μου
6. Αγαπημένο αξεσουάρ; Σκουλαρίκια
7. Αγαπημένο τραγούδι; Αυτόν τον καιρό; My Passion, Akcent
8. Έχεις κατοικίδιο;(αν ναι τι;αν όχι θα ήθελες και ποιο;) Είχα, αλλά δεν θέλω άλλο :(
9. Τι δεν ξεχνάς ποτέ όταν φεύγεις απ' το σπίτι? Την τσάντα μου. Που έχει μέσα 800 άλλα πράγματα!
10.Είσαι βραδινός ή πρωινός τύπος? Πρωινός
11.Που θα ήθελες να βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή που γράφεις; Πάτρα...




Αυτά! Μου βγήκε το χέρι καλέ!!! Δεν μπορείτε να πείτε, τα μάθατε όλα τώρα για μένα!!! :P

Και τώρα οι δικές μου:

1. Νιώθεις πιο όμορφη όταν φοράς...
2. Αν μπορούσες να γίνεις κάποια άλλη για μια μέρα, θα ήθελες να είσαι η...
3. Ο πρώτος άνθρωπος που μαθαίνει τα καλά σου νέα είναι...
4.  Η πιο παράξενη φοβία σου είναι...
5. Ποιο είναι το μότο σου;
6. Όταν κοιτάς το πρωί τον καθρέφτη σκέφτεσαι...
7. Η τέλεια μέρα περιλαμβάνει...
8. Τι σε κάνει να αισθάνεσαι άβολα;
9. Αν ταξίδευες πίσω στο χρόνο, ποια συμβουλή θα έδινες στον εαυτό σου;
10. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου "κακός";
11. Που ξοδεύεις τα πιο πολλά σου χρήματα;


Επειδή δεν είστε και πολλές που δεν έχετε παίξει, προσκαλώ όοοποια περαστική δει το παιχνιδάκι και θέλει να παίξει, με μεγάλη χαρά ας πάρει τις ερωτήσεις μου! :)

Ελπίζω να είστε όλες και όλοι καλά... Τα φιλιά μου!



4 σχολιασαν...:

Μαρία είπε...

ανακριση προτου βαθμου..ομορφες απαντησεις..καλη συνεχεια..σε φιλω

Ανώνυμος είπε...

σε συγχαιρω πρωτα για το κουραγιο σου και μετα για τις απαντησεις/

Sophie είπε...

Χαρά στο κουράγιο σου Μαριάννα μου να απαντήσεις σε όλα!!Μάθαμε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα για σένα!!Φιλάκια και να είσαι πάντα καλά!!!

Vivika είπε...

Α σαν τον Gerald δεν έχει. Όλα κι όλα!

Δημοσίευση σχολίου