Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Μπορούν μικρές κινήσεις να κάνουν την διαφορά;...



      Είναι εκπληκτικό μερικές φορές το τι μπορεί να σκαρφιστεί ο άνθρωπος... Αυτό το βίντεο είναι ένα από τα πολλά καταπληκτικά που φτιάχνουν οι άνθρωποι της Greenpeace (ίσως το λιγότερο σοκαριστικό που έχω δει). Αφορά το εξής ζήτημα: Πριν ένα χρόνο περίπου, ο ιδρυτής του facebook Mark Zuckerberg ανακοίνωσε την ανέγερση κέντρου δεδομένων που θα διαχειρίζεται το facebook, το οποίο θα τροφοδοτείται κυρίως με ρυπογόνο άνθρακα. Έτσι θα επιβαρύνει την ατμόσφαιρα με πολλά εκατομμύρια τόνους διοξειδίου του άνθρακα, έχοντας σημαντική συμμετοχή στις καταστροφικές κλιματικές αλλαγές. Η θέση της Greenpeace είναι η εξής "Ζητάμε από το facebook να δεσμευτεί μέχρι την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, ότι θα αφήσει πίσω του τον άνθρακα και θα κάνει χρήση μόνο καθαρής ενέργειας!"
      Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχουν facebook... Αλλά αν αυτό είναι ένα από τα πολλά αρνητικά του, και υπάρχει τρόπος να εμποδιστεί, έστω και με τον τρόπο πίεσης που προτείνει η Greenpeace (εγγραφή σε αυτήν τη σελίδα), εγώ συντάσσομαι μαζί της. Δεν ξέρω αν μια τόσο μικρή ατομική πράξη που κάνω εγώ από την οθόνη του υπολογιστή μου έχει κάποιο σημαντικό αντίκτυπο, αλλά από το τίποτα;... Τί λέτε;... :)



Διάγραψε τον άνθρακα από το Facebook! from Greenpeace Greece on Vimeo.

7 σχολιασαν...:

Lefkothea είπε...

Μαριαννα μου συγκλονιστικο το βιντεακι...αν ειναι ετσι τα πραγματα αξιζει να κανουμε μια προσπαθεια,ετσι??εγω παντως το κοινοποιησα στο Facebook..λες να με διαγραψουν απο μονοι τους??

Ανώνυμος είπε...

Μαριαννα μου ευχαριστουμε πολυ για την ενημερωση αυτη....ομολογω οτι δεν το ειχα ακουσει καν.Θα μπω στην σελιδα που λες......κι ας μας διαγραψουν!!!Νοιαζομαι περισσοτερο για το περιβαλον απο το δημοσιο μου προφιλ στο facebook.filiaX2

{Marianna} είπε...

Καλέ, δεν νομίζω να τίθεται ζήτημα διαγραφής!!!! Έχουν συμμετάσχει κάποιες χιλιάδες άτομα ανά τον κόσμο, δεν μπορεί να μπει και να διαγράψει όλα αυτά τα προφίλ, θα εξαγριώσει όλους τους χρήστες! Στο κάτω κάτω, τι ψυχή έχει ένα προφίλ στο facebook μπροστά στην αποφυγή μιας ακόμη κίνησης προς την επιβάρυνση του περιβάλλοντος;... :)

drosostalitsa είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση...Ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες!
Καλό Σαβ/κο

Unknown είπε...

Καταρχήν καλορίζικη η ανακαίνιση του μπλογκ!!! Μου αρεσει γιατί είναι χαρούμενο και νεανικό! Οσο για την ανάρτηση το είχα ξαναδει το βίντεο και πραγματικά αξίζει!!! Σε φιλώ

apinkdreamer είπε...

πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση μαριαννα μου!

{Marianna} είπε...

@ drosostalitsa & apinkdreamer: Σας ευχαριστώ για το σχόλιο! Πιστεύω κι εγώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρον.

@ Maria Z: Χαίρομαι που σου αρέσει! Ήθελα κι εγώ μια ανανέωση! :)

Δημοσίευση σχολίου