Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ηλιόλουστο δώρο!...

Η αλλοφροσύνη μου δεν έχει όρια! Η μία ανάρτηση μες στην μαύρη μαυρίλα, η άλλη μες στην καλή (χαζο)χαρά!... Δεν φταίω εγώ, ο ήλιος! Λάμπει σήμερα, σπρώχνοντας την άνοιξη να έρθει λίγο πιο κοντά... Μωρέ, καλά τα λέει η μαμά Μαρία!...





~~


Εδώ και αρκετό καιρό αποφάσισα ότι μου αρέσουν τρελά οι διαγωνισμοί και τα give-aways... Νομίζω καταλαβαίνετε που το πάω...!

Με αφορμή λοιπόν τους 250 αναγνώστες μου (καλά, 248 είναι αυτή τη στιγμή, αλλά δεν κρατιέμαι εγώ!!!), έφτιαξα ένα μικρό σημειωματάριο, και θα ήθελα να το κάνω δώρο σε μια/έναν από σας, μετά από κλήρωση!

Εμπρός όψη

Πίσω όψη

Η διαδικασία για να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό, γνωστή: 1) αφήνετε το σχόλιό σας κάτω από αυτή την ανάρτηση, και 2) προωθείτε το give- away μέσω του δικού σας μπλογκόσπιτου ή μέσω facebook!
Ο διαγωνισμός λήγει το Σάββατο 10 Μαρτίου, και θα κανω την κλήρωση την Κυριακή 11 Μαρτίου!
Καλή επιτυχία σε όλες!!!



Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω τη Λένα για το βραβείο που μου χάρισε!!!





~~


Νομίζω ότι τώρα μπορώ να επιστρέψω στο διάβασμά μου... Πφφφ... Καλημέρες!!!


106 σχολιασαν...:

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ!!!
ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΣΟΥ!!!!!!

Mania είπε...

Καλημέρα Μαριάννα μου!! Δηλώνω και εγώ συμμετοχή. Θα το βάλω και στο blog μου. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις!! Φιλάκια!!

Roadartist είπε...

Τεράστια η δύναμη του ήλιου, ωραίο λουλούδι ;) φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
Η ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ.......

fotolabida maria είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΟ!!!!ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ BLOG!!!
ΚΑΛΟΡΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

KaPaworld είπε...

Πανέμορφο το σημειωματάριο αλλά πιο όμορφο το κίτρινο τριαντάφυλλο σου στον ήλιο!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Μαριάννα και καλώς σε βρήκα!!! δηλώνω και εγώ συμμετοχή πανέμορφο το δώρο σου!!! θα χαρώ να τα λέμε και από το δικό μου σπιτάκι!!!!

Angelique είπε...

Έτσι είναι ο ήλιος!!! Ευεργετικός!!
Πολύ όμορφο το άλμπουμ!!

Unknown είπε...

Nαιιιιιιιιιιιιι κι εμένα μου αρέσουν οι διαγωνισμοί και τα δωράκια!!! Παρούσα λοιπόν κι εγώ και καταλαβαίνω απολύτως τις εναλλαγες σου αυτές!!! Ολοι πάνω κάτω τις ιδιες εναλλαγές στην διάθεση έχουμε! Φιλιαααααααα

Μαρία είπε...

πολυ ομορφο το αλμπουμ..με ποιο πολλους αναγνωστες παντα..να σαι καλα ..καλη συνεχεια..φιλια

Lefkothea είπε...

τι ομορφο δωρακι!!!Καλο διαβασμα,κουραγιο,τελειωνει σε λιγο...τα εχω περασει και σε νιωθω...τωρα ειμαι σιγουρη πως εχουν ξεπεραστει κατα πολυ οι 250...ευχομαι να τους χιλιασεις...αναρτηση στο φεις επειγοντως...φιλια...

Ανώνυμος είπε...

8elwwww kai egwwwww!!!

Ελμιράκι είπε...

M'aresei to dwro soy!!! To thelo... :)

Dee Dee είπε...

κι εγω κι εγω θελω :):)

Τι ομορφη και η φωτογραφια με το κιτρινο λουλουδι στο λευκο βαζο!!

καλημερααα :)

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Πολύ ωραίο το σημειωματάριο!!!Πάω να το βάλω στο blog μου!!!Φιλάκια.

Konstantina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Konstantina είπε...

Πολύ ωραίο είναι! Η αλήθεια είναι οτι προσπαθώ να το βάλω...αλλά δυσκολεύομαι...! καινούργια βλέπεις!!

Fanypap είπε...

Κι εμένα μου άρεσε πολύ το σημειωματάριό σου Μαριάννα μου!!!να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!φιλάκια.

KERDISETO είπε...

Καλημέρα. O διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

Η ανάρτηση εδώ

annak είπε...

Συγχαρητήρια για τους αναγνώστες σου!!!

desert rose είπε...

όμορφο <3

edm είπε...

WOW!!!!

dimstella είπε...

καλημερα σε ολους , θελω κι εγω να συμμεεχω στον διαγωνισμο

maraki2222 είπε...

to thelw.....einai teleio!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ είπε...

Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή,αφού είναι υπέροχο!!!!

Unknown είπε...

παρουσα!! κ εγω συμμετέχω για το ομορφο δωρακι..

peggyilia είπε...

υπέροχο!σε ευχαριστούμε

faih_gr2000@hotmail.com είπε...

katarxas sugxarhthria gia thn dhmiourgia auth...einai pragmatika panemorfo....kalh tuxh se olous!!!!

floranceaga είπε...

συγχαρητήρια!δηλώνω και εγώ συμμετοχή!
floranceaga@yahoo.gr

anna είπε...

teleio dwro
anna.tsolaki@gmail.com

Lady Vivian είπε...

Πολυ χαριτωμενο....ωραια εμπνευση...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΑΡΛΗ είπε...

Πάμε να τραγουδήσουμε όλοι μάζι: Σφύριξε χαρούμενα μπορεις, δες την φωτεινη πλευρα της ζωης!!!!

dora.dk είπε...

ομορφοοοο!!!!!χρονια πολλαα!! καλη σαρακοστη!!!

Maria Iliadi είπε...

Καλημέρα! είναι υπέροχο!!

Unknown είπε...

ομορφο+κομψο

Κατερίνα Σαφάκα είπε...

Παρα πολυ ωραιο..

karamelitsa1988 είπε...

το καινουργιο μου σημειωματαριο θα ειναι αυτο :P
baswtzimopoulou@yahoo.com

mpeut είπε...

polu wraio dwro!!!
euxaristoume!!!!
to kanw share sto facebook!!!

RenataD. είπε...

Υπέροχο δώρο!!!
FB: Renata Love Paul

doraxit είπε...

καλη τυχη!!
dorhitou@yahoo.gr

mary2002do είπε...

Εκανα κοινοποιήση στο Facebook γιατί δικό μου blog δεν έχω αν και ομολογώ πως ψήνομαι ......
λατρεμένο δωράκι!!!

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Καλώς σε βρήκα!!!Έκανα κοινοποίηση στο fb:Elenh Alex...Καλή επιτυχία!!

ELENIKARD είπε...

kalo
elenikard@hotmail.com

Georgia είπε...

Πάρα πολύ όμορφο το δωράκι σου και χρήσιμο...
Fb name: Georgia Koutsikou (Γεωργία Κούτσικου)

RitsaGr είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ...ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ BLOG !!! <3

ritsaath@gmail.com

fb: Ritsa Ath

anna είπε...

τελειοοοοοοοοοοοοοοο

athinave είπε...

Καλή επιτυχία σε όλες!!!

Ermioni είπε...

τελειο!!!!

Αναστασία Θεοφιλοπούλου είπε...

Παρα πολυ όμορφο.

Unknown είπε...

καταπληκτικό σημειωματάριο, σαν παραμύθι όμορφο!!! Καλή Επιτυχία λοιπόν σ'εμάς που αγαπάμε τα παραμύθια!!!<3
Όλια (derainiti80@gmail.com)

gfc: derainiti

fb: Olia Salonica (έκανα κοινοποίηση)

xxx

smolaki είπε...

Πολυ χαριτωμενο!

barb3 είπε...

καλημερα και απο εμενα. με τον διαγωνισμο σου θα ξεπερασεις τους χιλιους αναγνωστες!

barb3 είπε...

καλημερα και απο εμενα. με τον διαγωνισμο σου θα ξεπερασεις τους χιλιους αναγνωστες!

Sevi N. είπε...

και εγω συμμετέχω για το ομορφο δωρακι.

maria x. είπε...

kalimera k apo mena!!! poli wraio ...

Geo είπε...

πολύ όμορφο το άλμπουμ.

Lefko είπε...

Super!!

Sou Lee είπε...

Συμμετεχω κι εγω για να διεκδικισω αυτη την υπεροχη χειροποιητη δημιουργια

fraoulitsa90 είπε...

ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ...

annvergidou@yahoo.gr

nora Dal είπε...

panemorfo:)

Μαρια Βασιλειου είπε...

Φυσικα και συμμετεχω και εγω σε αυτον τον υπεροχο διαγωνισμο!
Υπεροχο δωρακι!
email:maraki19974ever2010@windowslive.com
gfc:Μαρια Βασιλειου

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο δημιούργημα... Μπράβο σου..συμμετέχω με χαρά στον διαγωνισμό σου...Καλή επιτυχία σε όλους...

nektaria είπε...

πολύ ωραίο το σημειωματάριο!
spyr_karras@yahoo.gr

EYSTATHIA είπε...

ΩΡΑΙΟ

sakis είπε...

και εγώ!

Olga Ristani είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΣΟΥ!ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ!ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΝΒΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩ FACEBOOK KAI TWITTER!

Demi είπε...

Mαριάννα να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες του μπλογκ σου!!!
Πολύ όμορφο το δώρο ,σευχαριστούμε!

tania είπε...

πολύ όμορφο το δώρο ! Να τους χιλιάσεις του αναγνώστες σου !!!

Μαρία είπε...

Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή..καλέ τι όμορφο σημειωματάριο ...!!!

efi.antypa είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ.... ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ...

Xarikleia Koutente είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ!ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Θέλω κι εγώ το σημειωματάριο!!! Φιλιά...

Dimitra είπε...

Τι υπέροχο δώρο είναι αυτό;

Maria είπε...

Πολύ όμορφο!!! Και στις 11/3 έχω και τα γεννέθλιά μου! Άραγε θα γίνει δικό μου; :)

Maria Meintani
http://crochetbymary.blogspot.com/

ehair dre. είπε...

omorfo to petyxes!!!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαριάννα!!!Σε ευχαριστώ που πήρες μέρος στο blog candy μου και το μοίρασες!!Εύχομαι να κάνεις χίλιους τους αναγνώστες σου!!!Πολύ όμορφο το δωράκι σου!!!Φιλιά!!

vailie είπε...

καλως σε βρηκα γειτονισσα της μπλογκογειτονιας!!!
Τι ομορφα πραγματα φτιαχνεις....
Δηλωνω κι εγω συμμετοχη στο giveaway σου!
Θα το βλω και στο μπλογκ μου σε λιγο!
Φιλια!
Πολυ μου αρεσε το σημ,ειωματαριο σου! ;ο)

Αναστασία είπε...

Πολύ όμορφο δωράκι!!!
Πάω να το αναρτήσω στο σπιτάκι μου!!

Eve είπε...

Είναι πολύ όμορφο δωράκι!! :)

χαραυγή είπε...

Πολύ όμορφο το δωράκι σου!! Τυχερή αυτή που θα το κερδίσει!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

SPYRIDOULA είπε...

Kαλημέρα καλώς σε βρήκα!!!Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή,είναι υπέροχο!!!!Το έβαλα και στα δυο μου μπλογκ!

Yris είπε...

Καλησπέρα....

Δηλώνω και εγώ συμμετοχή για το υπέροχο σημειωματάριο!
Θα το βάλω και στο σπιτάκι μου!
Καλώς σε βρήκα!!!

mar21 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΤΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ! ΤΟ ΔΙΕΔΩΣΑ ΜΕΣΩ ΦΒ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !

μανουλα είπε...

καλημερα θελω να δηλωσω συμμετοχη στο διαγωνισμο
doratsiantouli@yahoo.gr

Χρύσα Χαλκιά είπε...

είναι πολύ όμορφο..!

Marion είπε...

όμορφη

Sophie είπε...

Μαριάννα μου πολύ όμορφο το δωράκι σου!!Σου εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!

irini είπε...

ομορφοοοο!!!

Tζένη είπε...

Πολύ ωραίο δώρο!

Nina είπε...

Καλή Άνοιξη!
Όμορφο δώρο!

Agathi είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση! Πολύ ωραίο το σημειωματάριό σου! Καλώς σε βρήκα! Φιλάκιααα

Wildflower είπε...

Συγχαρητήρια για τους αναγνώστες σου!
πολυ ομορφο το αλμπουμ!

marialena είπε...

πολυ ομορφη δημιουργια!
μπραβο!
α!και να τους χιλιασεις!!!

eve είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

roadartist είπε...

Καλέ τι έγινε εδώ;;; Είδες "πέραση" το δώρο;;; lol.. :)))

Tania M είπε...

Πολύ όμορφο! Εύχομαι πολλούς ακόμη αναγνώστες και καλή έμπνευση!

aggeliki lina είπε...

ειναι χειροποιητος???μπραβο ειναι τελειος!!!!καλη επιτυχια

Unknown είπε...

Χαίρεται!!! Ο διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο http://winiteasy.blogspot.com/2012/03/blog-post_3231.html και στην σελίδα στο facebook Win It Easy - Κέρδισέ Το Εύκολα. Θερμές Ευχές!!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει η επιλογή του χρώματος!

T.A.J.P είπε...

Μου αρέσει πολύ το σημειωματάριο, όπως κάθε τι χειροποίητο, φτιαγμένο με μεράκι και φαντασία!Οπότε δηλώνω και εγώ συμμετοχή..!Καλή επιτυχία! :)

Eustathia είπε...

Γεια σου Μαριάννα....σου εύχομαι πολλές ακόμη επιτυχίες στη blogosfaira κι όχι μόνο!!!!!! Πανέμορφο το δωράκι που χαρίζειςςςςς......Φιλιά!!!!!!!

χρυσαυγη είπε...

ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΣΟΥ!!!!!!

vale46 είπε...

καθόλου άσχημο_

ΚΑΤΕΡΙΝΑ είπε...

Πανέμορφο!!!
FB:Katerina Kat
GFC:papinoula
Email:papinoula@hotmail.com

Claire είπε...

Είναι πολύ ωραίο!
FB : Claire Gianneli
email : cgianneli@hotmail.com
το έκανα share στο facebook

Δημοσίευση σχολίου