Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Θα 'χω Φύγει Μακρυά...

Και να που η καταιγίδα την οποία οσμησόμουν στην ηρεμία των προηγούμενων ημερών ήρθε τελικά...

Και δεν ξέρω τι μου γίνεται...

Η Αθήνα καίγεται... Όπως το μέλλον μου...



Κάποιοι παίζουν με την ελπίδα μου... Την ώρα που ξεπουλιέται ό,τι έμεινε στην χώρα αυτή, οι "Εθνοπατέρες" μας βλέπουν το ματς ΠΑΟ- Ξάνθη... Τουλάχιστον έτσι φαίνεται από την φωτογραφία που βγήκε στη φόρα νωρίτερα, από το εντευκτήριο της Βουλής.

(Την δημοσιεύω τώρα, πριν εφαρμοστεί κα επισήμως η περιβόητη ACTA και με πάνε σούμπιτη μέσα...)

Δεν ξέρω τι να πω... Τι άλλο;

Το απόγευμα συζητούσαμε με το αγόρι μου σε ποιανού το χωριό θα καταφύγουμε... Ποιο είναι πιο αυτάρκες... Ή μήπως πρέπει να ακολουθήσουμε όσους έφυγαν για εξωτερικό;... Σε ποια χώρα θα μπορούσαμε να προσαρμοστουμέ καλύτερα... Αυστραλία, Ιαπωνία, Καναδάς... Πως θα βοηθήσουμε τους δικούς μας... Που είναι τα όνειρα μας... Πώς θα ζήσουμε μαζί...

Όπως είπε κι ένας φίλος.. "Κι αν έχει πιο κάτω, δεν ξέρω αν θέλω να το δω. Ούτε να το ζήσω."


{Θά 'χω Φύγει Mακρiά_ Active Member_ Απο Το Cd Μύθοι του Βάλτου -1998-}


Κι εσύ ψυχή μου με ρωτάς για ποιον ακόμα φωνάζω
για ποιον γελάω δυνατά και ποιον τρομάζω...
Για ποιον λαό, για ποιον θεό, για ποιους αγώνες,
για ποια αδέλφια, ποιους χειμώνες, ποιες εικόνες...

Τι να τα κάνω όλα αυτά που φτύσαν πάνω στ' όνειρό μου;
Αυτά που αποτελειώσανε το λαβωμένο ξωτικό μου...
Να τελειώνω. Δεν θέλω από κανέναν γιατρειά.
Θέλω να φύγω μακρυά...


5 σχολιασαν...:

Unknown είπε...

Δάκρυα έρχονται στα ματια μου, για το μέλλον μας, των παιδιών μας και των γεννεών που έρχονται. Φύγε να σωθείς κορίτσι μου ..... αν μπορείς κάντο....μα θα μου πεις να μην πολεμήσω για την πατρίδα μου? Δυστηχώς όσο θέλω κι εγώ να πολεμήσω δεν με αφήνουν. προσπαθούν να μας φημώσουν το στόμα. Με τραμπουκισμούς να μας αποτρέψουν απο διαμαρτυρίες.....εκαψαν την Βιβλιοθήκη μας.......κλαίω ακόμη.....θέλω να φύγω....να μην βλέπω κάνεναν απο αυτά τα αποβράσματα που μας κατήντησαν έτσι την ώρα που έπιναν και γλένταγαν επάνω στις πλάτες μας......Σε φιλώ κι εύχομαι να πάρεις μια απόφαση που θα σε κάνει να νιώσεις καλά ..... είτε αυτό σημαίνει να φύγεις....είτε να μείνεις......

KaPaworld είπε...

Κουράγιο για τη χώρα, κουράγιο για όλους εμάς!! Υπέροχη ανάρτηση, υπέροχο κομμάτι, αγαπώ Active member...Καλημέρα μικρή...

Roadartist είπε...

Τα ίδια σκέφτομαι και εγώ. Ίδια. Σου κρατώ το χέρι. Νιώθω απίστευτη απογοήτευση και θλίψη και μένα καίγεται το μέλλον μου.

Dee Dee είπε...

Να σου πω την αληθεια, αν ειχα εμπιστοσυνη στις πολιτικες ικανοτητες των πολιτικων μας, δεν θα με πειραζε που εβλεπαν ματς εκεινη την ωρα.
Μα οδηγουν το τρενο που ειμαι κι εγω πανω και τους βλεπω να κλεινουν τα ματια πριν απο καθε στροφη.
Θελω κι εγω να ειμαι αισιοδοξη, για την μικρη μου, μα δυσκολευομαι τοσο πολυ!

καλο απογευμα!!

{Marianna} είπε...

Κορίτσια μου, καλό κουράγιο μόνο εύχομαι... Κι ας κάνει η καθεμία ό,τι τη φωτίσει ο Θεός... Καθεμία για τον εαυτό της και για όσους αγαπά...

Δημοσίευση σχολίου