Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Μάθε να περιμένεις


Τις τελευταίες μέρες, με ταλαιπωρεί το συναίσθημα της ανυπομονησίας...

Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, που θέλω να γίνουν. Και θέλω να γίνουν ΤΩΡΑ. Για να προλάβω να τα ζήσω στην ώρα τους (ή σε αυτή που νομίζω εγώ ότι είναι η ώρα τους).

Το χειρότερο απ' όλα, είναι ότι αυτά που θέλω να γίνουν δεν περνάνε μόνο από το χέρι μου, χρειάζεται και η συμμετοχή κάποιου άλλου. Ο οποίος όμως φαίνεται ότι δεν είναι το ίδιο έτοιμος και αποφασισμένος με εμένα. Κι εδώ δημιουργείται το κενό. Και η πίεση. Και η ανυπομονησία. Και τα νεύρα. Τα ξεσπάσματα. Η γκρίνια. Οι φόβοι. Και τούμπαλιν!



Ξέρω πως η υπομονή είναι μεγάλη αρετή. Και όταν τη ζητάς από το Θεό, αυτός σου στέλνει προβλήματα για να υπομείνεις. Και προσπαθώ, αλήθεια! Προσπαθώ να μην μου γίνεται εμμονή, να μην αγχώνομαι, να περιμένω να δω πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, και να έχω εμπιστοσύνη. Άλλωστε... Υπάρχουν πράγματα που κανείς άλλος δεν μπορεί να κάνει για μας. Και πράγματα που εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε για τους άλλους.



With love,
{Marianna}

5 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

ποσο σε καταλαβαινω
κι εγω δεν εχω υπομονη....
καλημερα

{Marianna} είπε...

Ασ'τα να πάνε Βάσω μου... Και να φανταστείς, την μέρα που έγραψα την ανάρτηση, εξαντλήθηκε η υπομονή μου...

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو

Angela είπε...

Που είσαι κοπέλα μου και σε νοιαζόμαστε...

ss είπε...

Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Angela
angelabrooks741 gmail.com

Δημοσίευση σχολίου