Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Έμαθα, μαθαίνω και θα μάθω... Vol1




Μεγαλώνοντας, άρχισα να απορώ με την εφηβική μου συμπεριφορά- όσον αφορά τους... έρωτες (συμπεριφορά που μάλλον υιοθετούν πολλά παιζάκια)!...

Και εξηγούμαι: είσαι κοριτσάκι- σου αρέσει ένα αγοράκι- και κάνεις τα πάαααντα για να μην το μάθει! Κάνεις σαν τρελό μην σε καταλάβει, μην υποψιαστεί τίποτα, μην γελάσει μαζί σου!... Και στο τέλος, δεν μαθαίνει τίποτα, και ο έρωτας μένει ανεκπλήρωτοοοοος...

Και συλλογίζομαι και λέω: γιατί βρε γλυκό μου ζουμπουρλούδικο εφηβάκι;! Ποιο είναι το νόημα να αγαπάς ένα αγοράκι και να μην θες να του το πεις; Να κρύβεσαι και να βασανίζεσαι μόνο σου! Πες το να πάει στο καλό βρε γλυκό μου!...

Επίσης, μεγαλώνοντας (και θα νομίζει κανείς ότι είμαι 500 χρονών τόσες φορές που το είπα!), πάντα συλλογιζόμουν ότι όλα θα ήταν πολύ πιο εύκολα αν λέγαμε στους ανθρώπους ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που θέλαμε από αυτούς!... Καταλαβαίνω ότι πολλές φορές θέλουμε ο άλλος (κυρίως η σχέση μας, αλλά και οι φίλοι μας) να μας καταλαβαίνει και να μην χρειάζεται να λέμε πολλά... Άλλά βρε παιδί μου... Δεν γίνεται πάντα αυτό! Δεν γίνεται ο άλλος να σκέφτεται ακριβώς όπως εσύ, να εκπαίμπετε ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος, ή τέλος πάντων να μυρίζει κάθε φορά τα νύχια του! Το έμαθα πιστεύω αυτό, και πλέον θα έλεγα ότι έχω φτάσει και στην άλλη άκρη: λέω όλα όσα αισθάνομαι, ακόμη κι αν κουράσουν/ ζαλίσουν/ στεναχωρήσουν τον άλλο...

Τέλος πάντων, μιας και όπως καταλάβατε σήμερα εγκαινιάζω νέα ενότητα για να μοιράζομαι σκέψεις και κυρίως μαθήματα ζωής που παίρνω, τα συμπεράσματα του παραληρήματός μου είναι τα εξής:

Γιατί ΠΕΡΙΠΛΕΚΟΥΜΕ την ζωή μας;!

Σου λείπει κάποιος;....... Τηλεφώνησέ του.
Θες να συναντήσεις κάποιον;...... Κάλεσέ τον.
Θες να σε καταλαβαίνουν;...... Εξήγησε.
Έχεις ερωτήματα;...... Ρώτα.
Δεν σου αρέσει κάτι;...... Πες το.
Σου αρέσει κάτι;...... Δήλωσέ το.
Θέλεις κάτι;...... Ζήτησέ το.
Αγαπάς κάποιον;...... Πες του το.

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι γίνεται μέσα στο μυαλό σου.
Είναι καλύτερο να εκφράζεσαι από το να αναμένεις.
Έχεις ήδη το ΟΧΙ, πάρε το ρίσκο να διεκδικήσεις και το ΝΑΙ.
Έχουμε μόνο μια ζωή.
Keep It Simple Stupid!



15 σχολιασαν...:

Spyrous είπε...

einai tooooso υπέροχο poy auto to exei grapsei kopela!!!

Maroulaki είπε...

Ναιαιαιαιαι φίλη μου ΝΑΙ! Έτσι είναι τα πράγματα και χαίρομαι που τόσα χρόνια φίλες επιτέλους σου έδωσα ένα μάθημα (Σιγα μη δεν ήθελα να το πάρω πάνω μου η ψωνάρα...)
Σ'αγαπώ

Μαρία είπε...

....η αλυσιδα σου εχει γερους κρικους...και αν πεσεις επεσες..καποιος ειπε καποτε κατι..νασαι ψηλη σαν το βουνο..ακομα και την σκια σου χρειαζομαι..καλη σου μερα..πολλα φιλια

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΟΥ,ΩΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΩ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ,ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ.

foufoula89 είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ....

Unknown είπε...

Μου άρεσε τόσο όλη σου η ανάρτηση αλλά και το δυνατό της μότο στο τέλος!!! Εχεις απόλυτο δίκιο!!! Σε φιλώ

Dee Dee είπε...

Πολυ ΜΕ αρεσε το φιναλε. Εχει το ΟΧΙ, διεκδικησε και το ΝΑΙ :):)

Πολυ σωστα τα ειπες :)

καλημερα κι απο δω :):)

{Marianna} είπε...

@ Spyrous: Σπυ μου, όλοι νομίζω θα έπρεπε να σκεφτόμαστε λίγο περισσότερο με αυτόν τον τρόπο, ανεξαρτήτως φύλου... Έχεις δίκιο πάντως, εσείς οι άντρες τραβάτε πολλάααα ζόρια σε αυτό το ζήτημα εξαιτίας μας! :P Καλημέρα φίλε μου! :)

@ Maroulaki: Και ποιος σου είπε μικρή ανόητη ότι το πήρα από σένα αυτό το μάθημα;! :P (Σιγά μην δεν σου έκλεβα πάλι πίσω την δόξα!)Το δίχως άλλο ταιράζει πάντως και στα μαθήματα που έχω πάρει από την δική μας σχέση μικρούλι μου... Κι εγώ σ'αγαπώ και σ' ευχαριστώ :)

@ Μαρία: Και αν πέσεις έπεσες... Σωστή... Το κρατάω, μου άρεσε... Καλημέρες!

@ meanan: Κι εγώ χαίρομαι για την καινούρια μου ενότητα, και πιο πολύ χαίρομαι να συζητάμε! Σ' ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου!

@ foufoula: Σίγουρα καλή μου είναι θέμα χαρακτήρα... Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, απλά διαπιστώνω ότι είναι γενικό φαινόμενο να λέμε λίγα και να αναμένουμε πολλά από το πουθενά. Την καλημέρα μου!

@ Maria Z: Μαρία μου, η πλάκα είναι ότι αυτό το μότο είναι κομμάτι της θεωρίας της διαφήμισης (κάτι από αυτά που σπουδάζω), και μου ήρθε κουτί! Πάντα είναι καλύτερα να απλουστεύουμε τα πράγματα στη ζωή μας παρά να τα περιπλέκουμε, δεν συμφωνείς;... :)
Καλημέρα!!!

@ Dee dee: Καλημέρα κι απο δώ λοιπόν! Ε, καλά δεν τα λέω;! :P
Θετική σκέψη, με κυριεύει αυτές τις μέρες... :) Φιλιά!

Vivika είπε...

Καλά το τι κάναμε όταν είμασταν έφηβες, δεν νομίζω ότι μπορεί να το εξηγήσει κανείς. Αλλά αν δεν κάναμε όλες εκείνες τις βλακείες πως τώρα θα ξέραμε?!
Καλά τα λες!

eleni είπε...

Μαριάννα,μικρούλα είσαι,μα τόσο σοφά τα λόγια σου!
Με τα χρόνια το καταλαβαίνεις,αλλά πολλές φορές συνεχίζεις να μην εκφράζεις όσα θέλεις,γιατί μια συστολή,ένας φόβος σε αποτρέπει.
Φιλιά!

Μαρία είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο ...όσοι τόλμησαν δεν βγήκαν χαμένοι ...και πόσο γέλασα στην αρχή της ανάρτησης ..αν με κοίταζε αυτός που μου άρεσε εγώ γυρνούσα από την άλλη ...χαχα ...μεγαλώσαμε όμως και άλλαξαν πολλά ...καλό σαββατοκύριακο κορίτσι μου ..πολλά φιλιά

και πράσινα άλογα είπε...

it's so hard to keep it simple that i sometimes prefer playing stupid

KaPaworld είπε...

"Έχεις ήδη το ΟΧΙ, πάρε το ρίσκο να διεκδικήσεις και το ΝΑΙ." Το κρατάω αυτό και θα στο κλέψω γιατί μου κάνει! Μου ταιριάζει ο τρόπος που σκέφτεσαι έχει τόσο δίκιο...είναι κρίμα να μην παίρνεις ρίσκα στη ζωή... ποιο το νόημα!!!!Καληνύχτα μικρή....

{Marianna} είπε...

@ *Vivika: Ισχύει κάργα γλυκιά μου αυτό που λες...!

@ eleni: Τι καλά που θα'ταν να περιορίζαμε τους φόβους μας... :) Καλημέρα!

@ Μαρία: Ναιαιαι!!! χαχα! Κι εγώ κοιτούσα από την άλληηηη!!! Εγώ είχα στείλει και φίλη μου να τον ψαρέψει αν του αρέσω καθόλου!!! χαχαχα! Καλημέρα!

@ και πράσινα άλογα: Ισχύει αυτό που λες... Αλλά δεν είναι και το σωστό, νομίζω! :)

@ Μαζί... KaPa: Κλέψτο μου ελέυθερα! :P Καλώε σε βρήκα λοιπόν!
Καλημέρες!

DeMetRi@ είπε...

xaxaxaxaxa...me diaskedazeis.
kalio arga para pote.

Δημοσίευση σχολίου