Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Αν είναι να' ρθει...



Δεν ωφελεί να καρτεράς: αν είναι να' ρθει, θε να' ρθεί.
Κλειστά όλα να'ναι, θα τη δεις άξαφνα μπρος σου να βρεθεί
κι ανοίγοντας τα μπράτσα της πρώτη θα σ'αγκαλιάσει·
ειδέ κι αν έχεις φωτεινό το σπίτι για να τη δεχτείς
και, σαν φανεί, τρέξεις σ' αυτήν και μπρος στα πόδια της συρθείς,
αν είναι να' ρθει, θε να' ρθεί - αλλιώς θα προσπεράσει!...

Κώστας Ουράνης



3 σχολιασαν...:

Katerina είπε...

Ακριβώς έτσι...
Καλημέρες!

χρυσάνθη είπε...

Μαριαννάκι μου θάρθει , να δεις ότι θάρθει !!!!!!Φιλάκια!!

{Marianna} είπε...

Καλημέρα Κατερίνα!

Χρυσάνθη μου, με παρεξήγησες! Εγώ το ξέρω... Έχω κάνει αυτή τη φράση τρόπο ζωής (όσο μπορώ- μην λέω και μεγάλες κουβέντες), κι έτσι προσπαθώ να μην αγχώνομαι για πράγματα... :)

Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου