Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Παράξενα της πόλης φώτα...


Σε μια πρόσφατη εξόρμισή μας, στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, υπήρχε αυτό το ξεχωριστό φωτιστικό...


Μου τράβηξε αμέσως την προσοχή! Είχε κάτι από νεραϊδοδάσος, και μου φάνηκε πανεύκολο στην κατασκευή!...

Με μια πρόχειρη εκτίμηση, ο... καλλιτέχνης χρησιμοποίησε γάζα, την οποία έβαψε και τύλιξε γύρω από το καλώδιο και μετά της έδωσε σχήμα και την σταθεροποίησε με κάποια κόλλα, atlacoll ή κάτι τέτοιο... Μετά όλο αυτό το στερέωσε από το κουρτινόξυλο με ένα συρματάκι... Et voila!

  

Έχω ένα παλιό φωτιστικό σε παρόμοιο σχήμα... Σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να το ανασκευάσω ώστε να μοιάζει με αυτό. Πώς να βάψω άραγε τη γάζα;... Με σπρέι;... Και τι κόλλα να χρησιμοποιήσω;... Μήπως Powertex;... Και πως θα δώσω αυτό το ωραίο σχήμα στα λουλούδια;... Ίσως αν χρησιμοποιούσα μπαλόνια...



Κάθε συμβουλή δεκτή!... Θα επανέλθω κάποια στιγμή (ελπίζω σύντομα) με το κατόρθωμά μου!

Μέχρι τότε, εύχομαι...


12 σχολιασαν...:

Eri είπε...

Καλώς σε βρήκα ΜΑριάννα στο blog σου, πραγματικά σαν φωτιστικό νεραιδόσκοσμου είναι! Ειναι πολύ όμορφο! Δυστυχώς δεν σκαμπάζω απο τέτοιες κατασκευές για να μπορέσω να σου δώσω καμια ιδέα..
Είμαι η Ερη, πρώτη μου φορά στο σπιτάκι σου, ελπίζω να τα λέμε!
Καλό Σαββατοκύριακο!

{Marianna} είπε...

Καλως ήρθες Έρη! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη! Φυσικά και θα τα λέμε! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ! :)

giasmin είπε...

ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΒΡΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΗΝ ΒΑΨΕΙΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΣΠΡΕΙ.ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΜΕ ΜΠΑΛΟΝΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΙΛΟ ΣΙΡΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΦΑΙΡΟΥΣΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑ ΕΓΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΤΛΑΚΟΛ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΝ ΝΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ!!!!ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

{Marianna} είπε...

giadmin: Σε ευχαριστω για τις ιδεες σου, ακρως διαφωτιστικες! Το συρμα ειδικα μου ακουγεται πολυ σοφο και θα το δοκιμασω! Σ' ευχαριστω!
fotolampida: Σ'ευχαριστω για το γλυκο σου σχολιο, να εχεις ενα ομορφο καλοκαιρι!

{Marianna} είπε...

*giasmin και fotolabida, με συγχωρείτε για τα ορθογραφικά, απαντούσα από το κινητό! Η πολύ τεχνολογία με μάρανε! :P

Marcela Gmd είπε...

BEAUTIFUL!!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
Besos, desde España, Marcela♥

{Marianna} είπε...

@ Marcela Gmd: Dear Marcela, thank you for your visit! I am already a follower of your blog, I will be really happy if you follow mine too! :D

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πράγματι νεραιδένιο το φωτιστικό Μαριαννάκι, σε προκαλεί να το τολμήσεις κι είμαι σίγουρη οτι θα τα καταφέρεις να το πλησιάσεις. Τώρα στο πως; δε θα μπορούσα να σε συμβουλέψω αφού δεν έχω δουλέψει ύφασμα.Το βάψιμο είναι το πιο εύκολο κομμάτι γιατί μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους αν δε βρείς το χρώμα της γάζας που επιθυμείς, αλλά για το σχήμα θεωρώ οτι το μπαλόνι εδω δε βολεύει,θα κάνει το σχημα άκαμπτο,μάλλον κάτι που θα μπορείς να το δουλεύεις με τα χέρια σου μέχρι το επιθυμητό σχήμα όσο στεγνώνει.
Το σύρμα μου ακούγεται καλή ιδέα.
η Μαμά τι λέει,δε μπορεί να μην έχει άποψη...
Φιλάκια πολλά σ όλους.

{Marianna} είπε...

Καλημέρα Χαρά μου!
Φυσικά και έχει άποψη: "Κάνε ό,τι σου κατέβει, εγώ θα στα λέω όλα;!" χαχαχαχαχα, γι'αυτό κι εγώ προσέτρεξα στη σοφία της μπλογκογειτονιάς! :P
Μάλλον με σύρμα θα το δουλέψω, μου φαίνεται κι εμένα το πιο σωστό...
Ελπίζω να σε δούμε από κοντά σύντομα!
Φιλιά!

wild rose είπε...

Καλημέρα!Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το φωτιστικό!Ωραία και η ιδέα σου να το μοιραστείς μαζί μας!

mesotixia είπε...

θα χρησιμοποιήσεις atlacol (η giasmin έχει δίκιο) αραιωμένη με νερό. Θα καταλάβεις από μόνη σου την πυκνότητα. Η γάζα είναι φαρμακευτική asepta 90X100 και υπάρχει σε κεντρικό φαρμακείο κοντά στην Ομόνοια. Καλή επιτυχία αν έχεις ακόμα όρεξη για πειραματισμό.

Δημοσίευση σχολίου