Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Τετραδιάκιααα!!! ^_^ (Νο1)

    Αυτό είναι το πρώτο από τρία τετράδια που έφτιαξα για την φίλη μου Βάσω, που όπως είπε της άρεσαν και την ευχαριστώ πολύ! :)
    Πώς σας φαίνεται;...

Άδραξε την μέρα!!!

Διαμαντάκια στολίζουν το περίγραμμα του Carpe Diem...

Ένα λουλούδι από διαμαντάκια...

...και πολλά διαφορετικά χάρτινα λουλούδια στο κάτω μέρος της εικόνας!!!

13 σχολιασαν...:

eleni είπε...

Μαριάννα,πολύ χαριτωμένο,σπέσιαλ για κοριτσάκια!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Εχεις σκεφτει να τα πουλας;;;;;;;;;

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ζηλεύωωω!!!
Μέχρι πόσων χρονων χρησιμοποιούνται;;;
Θέλωωω...

Maria Z είπε...

Είναι τέλειο. Αναλαφρο, χαρούμενο, ανεβαστικό και πολύ πρωτότυπο σίγουρα!!!!
Χαρά αστο, δεν είναι για την ηλικία σου (χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι)
Χαρουλίιιιιιινι μου πρέπει να μεγαλώσεις λίγο ακόμα για να το χρησιμοποιείς (το σωσα?????/?????????)
Φιλιάααααααα

Maria είπε...

EINAI ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

μαριαννακι ρωτας κιολας... τι ρωτας... κακασχημα ειναιιιι... τι θελεις τωρα?... σνιφ σνιφ..
εισαι μεγαλο ζουζουνιιιιιιιιιιιι... φιλακιαααααα..

{Marianna} είπε...

Κορίτσια, σας ευχαριστώ όλες πολύ πολύ!!! ^_^

Χαρά μου, είναι οπωσδήποτε για την ηλικία σου!!! Μην το συζητάς!!! :D Βρε Μαρία Ζ μου, τι της λες κι εσύ και την πληγώνεις... Αφού την αγαπάμε την Χαρά!

Αν κάποια θέλει λεπτομέρειες, μην διστάσετε να μου μιλήσετε με mail (παρακαλώ δείτε το πλαίσιο στο τέλος των gadjet του δεξιού μέρους! :)

Adr n' Nen είπε...

Τόσο όμορφο!
Το έχεις φτιάξει αποκλειστικά μόνη σου!;
Αν ναι θέλω τρόπο κατασκευής!

{Marianna} είπε...

Ναι, μόνη μου το έχω φτιάξει! :)
Δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που να μπορώ να σου πω για τον τρόπο κατασκευής! Χρησιμοποιείς ένα τετράδιο της αρεσκείας σου, μια εικόνα για φόντο, κι από εκεί και πέρα ό,τι υλικό σου αρέσει για να κάνεις την σύνθεση! Όλα είναι πολύ ελεύθερα, και θέμα γούστου!...

Ανώνυμος είπε...

μαριαννακι περασα να σου ευχηθω καλο μηναααααααααα καλη μου...

Dorothy είπε...

Πολύ όμορφο είναι! Μου αρέσει το λουλουδι με τα διαμαντάκια, ωραία λεπτομέρεια. Καλό μήνα!

{Marianna} είπε...

Καλό μήνα επίσης κορίτσια!

Dorothy μου, η τσαχπινιά είναι δεύτερη φύση μου!!!

{Marianna} είπε...

:P <3

Δημοσίευση σχολίου