Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Γιατί τα αγόρια χρειάζονται γονείς...


Μα για πολλούς και διάφορους λόγους! Όπως...

1

 2

 3

 4

 5

 6

7

 8

 9

 10

11

 12

13

14

 15
  

 16

 17


Για μένα το αγοράκι με τα σερβιετάκια είναι μακράν το κορυφαίο!!!... Ψηφίζω 15 δαγκωτό!!! Εσείς τι λέτε;;; ;)

ܓܓܓ


{Αν - Δ. Μητσοτάκης & Ευδαίμονες}

Αν!!! Αν ήταν οι μπάμιες κρουασάν...!!!

8 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

το τραγουδι μαριαννακι μου τελειο..

και εγω ψηφιζω σερβιετεςςςςςςςςςςςς.. χαχαχαχαχαχαχα..

μου κοβοταν η ανασα με καποιες απο τις παραπανω φωτος..

καλο βραδυυυυυυυυυυυυυ..

φιλακιαααααααααααααααα..

Ανώνυμος είπε...

ψηφιζω 10!!σε εχω καλεσει σε παιχνιδακι,περνα απο το σπιτακι μου!

Jolly είπε...

Όμορφο τραγούδι....!!!!!γέλασα με το 15,το 11 το θεωρώ φυσιολογικό.....,το 17 είναι νόστιμο και με όλα τα υπόλοιπα τρόμαξα!!!

eleni είπε...

Μαριάννα,φοβερές όλες,το 17 πολύ καλό,το 10,γιατί μου θυμίζει κάποια καλοκαίρια,που κάναμε τέτοιες πλάκες.
Και το τραγουδάκι τέλειο!
Φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Επαθα πλάκα με όλες τις φωτό!!Τις ψηφίζω όλες!!!!

Unknown είπε...

χα χα χα χα χα πολλές απο αυτές τις είχα ξαναδεί αλλά το αγοράκι με τις σερβιέτες όχι μόνο δεν το είχα ξαναδεί αλλά γέλασα και πολύ!!! Ελπίζω να μην έχει χρησιμοποιήσει και ταμπόν απο πίσω χα χα χα χα
Φιλιαααααααααα

Marios είπε...

Χα χα χα!
Το ζωγραφισμένο σκυλάκι είναι κορυφή!

Γεια σου Μαριαννάκιιιιιι!

Ανώνυμος είπε...

χαχα πολυ καλο

αχ κι εχω γιο!!!

Δημοσίευση σχολίου