Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

"Ακούς εκεί we blame you! Ηλίθιε!..."





Αστείρευτός ο αγαπημένος μου Αλκίνοος, τα λέει όλα πολύ ωραία...

Αν θέλετε διαβάστε, αξίζει τον κόπο...

We blame you!



6 σχολιασαν...:

Ελμιράκι είπε...

Γεια σου! Σε περιμένει ένα παιχνίδι για να πάρεις μέρος, στο μπλογκσπιτάκι μου! http://xamogelucky.blogspot.com/2012/03/blog-post_1536.html

SPYRIDOULA είπε...

Ωραίο άρθρο!!!

Mania είπε...

Πολύ καλά τα λέει ο Αλκίνοος!! Φιλάκια!!

Νίκη είπε...

Nα ένας ακόμα λόγος για να τον αγαπάμε!!

Vivika είπε...

Αχ σαν τον Αλκίνοο δεν έχει!
Έλα στο σπιτάκι μου σου έχω 11 καυτές ερωτήσεις!

Μαρία είπε...

Μαριαννάκι παίζουμε παιχνιδάκι..πέρνα μια βόλτα..φιλάκια

Δημοσίευση σχολίου