Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Μιλώ για σένα...



Μόλις επέστρεψα από ακόμη ένα ταξίδι στην αγαπημένη μου Πάτρα!

Σε κάποια παλιότερη ανάρτηση είχα υποσχεθεί φωτορεπορτάζ, και αποφάσισα να σας δείξω κάποιες φωτογραφίες από αυτή μου την επίσκεψη, αν και είναι λίγες... Προτιμώ γενικά να απολαμβάνω με τα μάτια... ;)

Μπαίνω στο πούλμαν και απλώνομαι! Κάνω το κάθισμα δικό μου, συνοδό στην χαρά μου που πάω "σπίτι"...

Αυτή τη φορά αποφάσισα να αγνοήσω τη ζαλάδα που με πιάνει όταν διαβάζω, και άνοιξα το βιβλίο μου. Καιρό είχα να διαβάσω οτιδήποτε πέραν από τα συγγράμματα της σχολής...


Τα τοπία έξω εναλλάσονται. Όσες φορές κι αν τα έχω δει, περιέργως ποτέ δεν τα βαριέμαι...



Και φτάνω.
Ξεκούραση στο σπίτι, κι ύστερα η απαραίτητη βόλτα στο κέντρο!...


Αυτή η βιτρίνα πολύ μου άρεσε! Είναι κι αυτή στο κλίμα της νοσταλγίας του Σεπτέμβρη. Μπράβο σε όποιον την εμπνεύστηκε!

Ύστερα κατηφορίσαμε στον Μόλο...

Αυτό που απολαμβάνω σε αυτή την πόλη, είναι ότι αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι έχουν πολύ γούστο! Μου αρέσουν τα μαγαζία τους! Μπορείς να μπεις σε ένα μαγαζί που απ' έξω μοιάζει αδιάφορο, και μέσα να δεις πράγματα που θα σε εκπλήξουν ευχάριστα! Το ίδιο ισχύει τόσο για τα καταστήματα όσο και για τις καφετέριες, τα ταβερνάκια, τα ζαχαροπλαστεία, τα μπαράκια κλπ κλπ! Μπαίνεις μέσα και καταλαβαίνεις ότι έχουν βάλει όλη τους τη μαεστρία οι άνθρωποι για να σε κάνουν να ξανάρθεις!

Αυτή τη φορά πήγαμε στο "Νέον". Η πρώτη μου κουβέντα όταν είδα το εσωτερικό απ' έξω, λίγο πριν μπούμε, ήταν "Α! Μια ζούγκλα!" Δείτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε γιατί...









Στο βάθος του μαγαζιού, υπήρχε ένας τοίχος γεμάτος με επιτραπέζια, τοποθετημένα με τάξη σε ξύλινα κουτιά, σεντούκια και μπαουλάκια! Και στη μέση ένας καθρέφτης που μου έκανε τσαλιμάκια! Ή μήπως του έκανα εγώ;...

Έπιασα το τάβλι κι επιστροφή στο τραπέζι μας, στη μέση της "ζούγκλας"!

Άλλη μια γωνίτσα του μαγαζιού, με παλιές γαλλικές αφίσες.

Το τάβλι συνοδεύει φυσικός χυμός μύλο!



Ύστερα επιστροφή στο σπίτι...


Ένα τοπίο που έχω φωτογραφίσει άπειρες φορές, και θα φωτογραφίσω άλλες τόσες πιστεύω, μέχρι να κλείσει το κεφάλαιο "Πάτρα".


Βγήκαν και οι μακριές μου οι πιτζάμες, με τη ρομαντική διάθεση!...


Μα η μέρα της επιστροφής έρχεται πάντα πριν καν το καταλάβω!...



Ευτυχώς, κάτι τέτοια τοπία με κάνουν να απολαμβάνω τη διαδρομή προς την άχαρη- τελικά- Αθήνα, και να ονειρεύομαι το επόμενο ταξίδι!...




Καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλους!...

 
 
Μιλώ με τις πηγές που ζούνε μοναχές
και τους μιλώ για σένα!
πΠς όταν με κοιτάς, σαν λες πως μ'αγαπάς
αγγέλοι φτερουγίζουν...
 


 
{Kανά Μελίνα_ Μιλώ για σένα}
 
 

2 σχολιασαν...:

Maria είπε...

Μαριαννουλα μου τι γλυκιά ανάρτηση!!!!!σου ευχομαι καρδούλα μου αυτά τα πήγαινε - έλα στην ζωή σου, να γεμίσουν την ψυχούλα σου τριαντάφυλλα και γιασεμιά....κι όταν ανατρέχεις πίσω να γλυκαίνεις και να γαληνευεις...όσο μπορείς μην αφήνεις τα ταξίδια..νοητά η πραγματικά!!!

Pelagie deParis είπε...

Όμορφη φαίνεται η Πάτρα. Δεν έχω πάει καμιά φορά. Το μαγαζί αυτό με τις πρασινάδες φαίνεται να έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα, ε;
Επίσης, εγώ είμαι αντίθετα από σένα: όπου πάω, στη θέση του ενός ματιού είναι η φωτογραφική. Γιαπωνέζος σε εκνευριστικό σημείο.
Φιλιά πολλά!

Δημοσίευση σχολίου