Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Τώρα και στο Bloglovin'!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Επειδή δεν έχω ΙΔΕΑ για το τι γίνεται με τον Google Reader που θα καταργηθεί και θα χάσουμε τα blogs που παρακολουθούμε, ακολουθήστε την διαδικασία των τριών (πραγματικά!) λεπτών για να μεταφέρετε εύκολα όλα τα αγαπημένα σας blogs (και φυσικά και το δικό μου! ^_^) στο bloglovin'!

Δείτε τα βήματα εδώ, και κάντε το σύντομα, γιατί... χανόμαστε!!!

With love,
Marianna

1 σχολιασαν...:

Gina-Teta είπε...

Γεια σου Μαριάννα! Ιδέα δεν έχω και εγώ από αυτά! Προσπάθησα με τις οδηγίες σου αλλά δεν κατάφερα κάτι! Θα δούμε!

Δημοσίευση σχολίου