Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Τετραδιάκιααα!!! ^_^ (Νο3)

     Με χαρά σας παρουσιάζω το τελευταίο από τα τρία τετράδια της Βάσως, καθώς και το σημειωματάριο που της δώρισα, για να την ευχαριστήσω... :)







 ~ ~ ~





13 σχολιασαν...:

( fortounata) είπε...

Μαριάννα,και αυτά τα τετράδια είναι καταπληκτικά,φτιαγμένα με ταλέντο και φαντασία.μπράβο σου.καλή σου εβδομάδα.φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Εχω βαρεθει να σου λεω ποσο υπεροχα τα κανεις!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αυτα τα στρασακιαααααααα.. τα λατρευωωωωωωωωωω... ειναι πολυ ομορφα και τα δυο .. στο σημειωματριο ειναι ωραια ιδεαααα αυτα που προσθεσες.. φιλακιααααα καλη εβδομαδααααααααα...

misirlouka είπε...

τελειο!!!!!!!τελειο μοτιβο!!!!!!

{Marianna} είπε...

@ fortounata: Καλή βδομάδα και σε σένα, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!!! :)

@ meanan: χιχι! Χαίρομαι που σου αρέσουν! ^_^

@ simone: ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!!! Όχι όταν είναι σε υπερβολικό βαθμό βέβαια! Λίγα και καλά!!!

@ misirlou: Κι εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η εικόνα, είναι μες στα χρώματα!!! Το περίμενα ότι θα σου αρέσει!... :)

Unknown είπε...

Είναι εξαιρετικό!!!! Θέλω κι εγώωωωωωω (αυτό το προσωπάκι στο notebook ποιανού είναι? ) Πάντως αν δεν είσαι εσύ σου μοιάζει πολύ (και που το ξέρω τώρα αυτό? ε μάλλον το φαντάζομαι χα χα χα)

Φιλιααααααααααααα

{Marianna} είπε...

χαχαχα!!! Μαρία μου, δεν είμαι εγώ! :P Είναι έτοιμη εικόνα! Άλλωστε, δεν θα έκανα δώρο σημειωματάριο με την μουτσούνα μου!!! χαχα!!! Φιλάκια πολλάααα!!!

Ανώνυμος είπε...

σε περιμενει παιχνιδι στο μπλογκ μου... καλο βραδυυ....


σε ευχαριστω που εχεις κρεμασει το τετραδιο μου στο σπιτι σου... τωρα το ειδα... ειναι στην ιδια ευθεια με τον σχολιασμο...

eleni είπε...

Μαριάννα,πολύ όμορφα!
Υπέροχα σχέδια στο τετράδιο,αλλά το μπλοκάκι με κατέκτησε-καταπληκτικό!
Φιλιά!

asimina art-elite είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!

Ανώνυμος είπε...

περασα να δω τι κανεις... καλη συνεχεια.. μαριαννακιιιιιιιιιι..

apinkdreamer είπε...

μαριαννα μου να υποθεσω πως γιορταζεις σημερα; αν ναι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
σου εχω μια προσκληση στο μπλογκ!!!

{Marianna} είπε...

@ simone: Γειά σου καλή μου!!! ^_^ Πήζω, γράφω γαλλικά αύριο και μεθαύριο!... Πφφ...

@ apinkdreamer: σ'ευχαριστώ νεραιδούλα μου! Αλλα δεν γιορτάζω! Είμαι Μαρία- Ιωάννα! :) Σ' ευχαριστώ όμως που με σκέφτηκες!!! Η συνέντευξη αποκαλυπτική, θα παίξω σύντομα, από Δευτέρα πιστεύω!

Σας φιλώ!!! ♥

Δημοσίευση σχολίου