Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

La roue tourne... Ή αλλιώς... Ρόδα έιναι και γυρίζει...!

  


...Και δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει... Και τίποτε δεν είναι δεδομένο, τίποτα τυχαίο... Και σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε... Και λοιπά γραφικά...
    Ήταν γεμάτες μέρες... Και για μένα, και για τους δικούς μου ανθρώπους. Για άλλους ξεκούραστες και ευχάριστες, για άλλους έκρυβαν δυσάρεστες εκπλήξεις... Όμως δίπλα σε όλους μας υπήρχε κάτι, κάτι καλό που μας προστάτευε. Άλλοι θα το πουν αλλιώς, εγώ το λέω Άγγελο και Θεία Παρουσία...
    Ο,τι και να' ταν, το ευχαριστώ... Για πολλούς λόγους, για καταστάσεις που έλαβαν χώρα σε άλλον τόπο, σε παράλληλους χρόνους... Που κράτησε τους ανθρώπους που αγαπώ κοντά μου, και υγιείς, ίσως λίγο πληγωμένους αλλά πάντα ίδιους, πάντα δυνατούς... Που επισφράγισε μιαν υπόσχεση... "Ο,τι κι αν γίνει, να κάνουμε πάντα πίσω. Και οι δύο."


11 σχολιασαν...:

Unknown είπε...

Η ζωή πάντα κρύβει εκπλήξεις! Το απροσδόκητο καραδοκεί! Η πίστη όμως κρύβει δύναμη και προστασία! Χαίρομαι που όλα τελικά είναι καλά!!!

Σε φιλώ

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πάντα με συγκινείς με τις αναρτήσεις σου, δείχνουν φοβερη ωριμότητα, αυτογνωσία και ευαισθησία.Νάσαι πάντα καλά!

Επισήμανση:το μπλογκ κολλάει του σκοτωμού (μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό;) Δες το.
Φιλιά

{Marianna} είπε...

Καλημέρα και στις δυο σας!!!

Όλα συμβαίνουν για κάποιον σκοπό, όμως πάντα νιώθεις καλύτερα όταν αυτά που συμβαίνουν έχουν και αίσιο τέλος!... :)

Όντως κολλάει το blog;... Κακό αυτό... Συμβαίνει και σε άλλους;! Πείτε μου!!!

asimina art-elite είπε...

Καλημέρα και από μένα Μαριάννα μου.
Μεγαλώνεις...και έχεις μια αξιοθαύμαστη ωριμότητα για την ηλικία σου!Η πίστη σου δίνει δύναμη και η δύναμη αντοχή!Μεγάλωσες σε μια αξιόλογη οικογένεια με άξιους και ευαισθητους γονεις..ΜΕΓΑΛΗ η ¨προικα¨ σου και σπάνια!!!
φιλιά

{Marianna} είπε...

Καλημέρα Μίνα μου!

Χωρίς πίστη δεν κάνουμε τίποτα, είμαστε μόνοι μας...

Φιλιά!!!

( fortounata) είπε...

είδες;ο άγγελός μας πάντα είναι κοντά,αν δεν τον διώχνουμε με τον τρόπο μας.φιλιά

{Marianna} είπε...

Ναι, το πιστεύω αυτό που λες fortounata μου!... Όσον τον επικαλείσαι, θα είναι δίπλα σου... :)

Ανώνυμος είπε...

γυρισες μαριαννακι... αλλα προβληματισμενο... δεν πειραζει .. ωριμαζει..

καλα να περναςςςςςςςςςςς... καλες γιορτες σας ευχομαιιιιιιιιιιιιι... τα ξαναλεμε... φιλακιαααααααααααααααα..

NANTIA είπε...

Πολύ σωστά τα λες Μαριάννα μου! Να ευχαριστούμε πάντα αυτή τη θεία Παρουσία, που μας προστατεύει από το κακό, ακόμα κι αν καμιά φορά δεν το καταλαβαίνουμε!
Καλά Χριστούγεννα!

eleni είπε...

Μαριάννα μου,πάντα θα υπάρχει ένας φύλακας εκεί ψηλά,όπως κι αν τον ονομάζουμε,που σε κάθε επίκλησή μας,προστρέχει.
Η πίστη κάθε μορφής είναι κινητήρια δύναμη,όλα μπορεί να τα πραγματοποιήσει.

Με αγάπη και υγεία τα Χριστούγεννα,όσα θέλεις να πραγματοποιηθούν το 2011!
Φιλιά!

{Marianna} είπε...

Καλές μου simone, NANTIA και eleni, σας εύχομαι να έχετε καλά Χριστούγεννα... :)

Δημοσίευση σχολίου