Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day {14-20/1/13} - η πρώτη μου συμμετοχή!


Πρώτη φορά είδα αυτό το όμορφο quest στο blog της Βιβίκας. "Τι ωραίο" σκέφτηκα, αλλά δεν το έψαξα περισσότερο τότε. Μέχρι που τις προάλλες που έκανε ξανά σχετική ανάρτηση η Βιβίκα, το πήρα απόφαση: θα συμμετάσχω κι εγώ!

Πρόκειται για έναν... διαγωνισμό να το πω;... Όχι ακριβώς, μιας και δεν κερδίζεις κάτι... Το γενικό νόημα είναι ότι βγάζεις και αναρτήεις μια φωτογραφία κάθε μέρα, σύμφωνα με τις λέξεις ή φράσεις που ορίζονται στο ημερολόγιο που δημοσιεύεται στις αρχές κάθε μήνα στο blog "Fat Mum Slim", όπου μπορείτε να μπείτε και να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες.

Εγώ καθυστέρησα μερικές μέρες να το πάρω απόφαση, επομένως η πρώτη μου συμμετοχή αφορά τις μέρες 14/1/13- 20/1/13. Παρακάτω ακολουθούν και οι φωτογραφίες μου!...


14/1/13~ Something Yellow- Κάτι κίτρινο

Ο κίτρινος σελιδοδείκτης του ημερολογίου μου...


15-1-13~ An ordinary moment- Μια συνηθισμένη στιγμή


Περιμένοντας το μετρό, στο σταθμό Σύνταγμα προς Αγ.Δημήτριο...



16-1-13~ Two things- Δύο πράγματα


Τα δυό μου παντοφλάκια που ζεσταίνονται δίπλα στη σόμπα!



17-1-13~ Ready- Έτοιμη


Έτοιμη να κρατήσω σημειώσεις.

 
18-1-13~ Shadow- Σκιά


Πρωινές σκιές, περιμένοντας το τραμ...


19-1-13~ Delicious- Νοστιμότατα


Τι άλλο; Νοστιμότατα cupcakes! Κανέλλα- αμύγδαλο! Και μάλιστα, φτιαγμένα εν μέσω κρυώματος με πυρετό! Γιατί μπορώ!


20-1-13~ Something I saw- Κάτι που είδα

Είδα ένα ντόνατ μέσα στο πιάτο... Την επόμενη φορά που κοίταξα δεν υπήρχε! Τάσοοοοο!!!!!

Αυτές ήταν λοιπόν οι πρώτες μου φωτογραφίες για το Photo a Day! Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο υπόλοιπο Κυριακής!


With love,
{Marianna}
 
 

8 σχολιασαν...:

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Καλό ξεκίνημα σου εύχομαι και μια υπέροχη συνέχεια!Φιλάκια!

Vivika είπε...

Ρε συ Μαριάννα, τι τέλειες παντόφλες είναι αυτές?!!? Ουάου. Θέλω. Και ένα cupcake παρακαλώ.

Μαρία είπε...

..πολυ ομορφες φωτο..μου αρεσε αυτη με το χερι..τελοιες..καλη συνεχεια..ομορφη βδομαδα..φιλια πολλα

Ανώνυμος είπε...

ωραιες φωτογραφιες και ιδεες.
το ημερολογιο και τα παντοφλακια-ολα τα λεφτα/
εχω σκεφτει κι εγω να συμμετασχω αλλα δεν ξερω αν θα εχω χρονο να αναρτω τις φωτο(να τις βγαζω ,σιγουρα θα εχω!!!!!!!!!!!)

eleni είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες,στιγμές και σκηνές οικείες-ιδέα μοναδική!
Φιλιά,καλή συνέχεια!

Fotini Kouzoumi είπε...

Μαριάννα μου πολύ όμορφες φωτογραφίες... Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που τις συνδύασες με το ζητούμενο θέμα!!! Καλή αρχή λοιπόν... και καλή συνέχεια!!! Φιλάκια!!!

SPYRIDOULA είπε...

Επειδή το ημερολόγιο σου το λάτρεψα ήθελα να σε ρωτήσω ποιό είναι ή απο ποιές εκδόσεις;Ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

mafaldaQ είπε...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες!!

Δημοσίευση σχολίου