Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Βραδυνή μελαγχολία...


"Όχι και τίποτα σπουδαίο- μονάχα σα να χάσαμε ένα γράμμα αγαπημένο που θέλαμε να το ξαναδιαβάσουμε. Το φέρνουμε στη θύμηση, φράση τη φράση. Δεν είναι αυτά τα λόγια. Μπορεί και να το φτιάχνουμε καλύτερο. 
Όμως μου λείπει αυτή η αλυσιδίτσα στο λαιμό σου."
 Γιάννης Ρίτσος


{Replay Λόγος Απειλή ft.Ήρωας,Ειρήνη}


"Όπου κι αν θα βρεθώ ψάχνω μα δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει!... Προσπαθώ να δω μα έχω κλείσει τα μάτια μου και πηγαίνω..."

Μία γκρίνια, ένα ανικανοποίητο, και μια τάση για φυγή... Έτσι... Σε δουλειά να βρισκόμαστε!... :)
Καληνύχτααααα...!!!

Αυτοί είναι οι δύο μικλοί ελωτευμένοι πίμπιπες που βλήκα στην Πάτλα! Και τους αγαπώ πολύ!!! ^_^

5 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

γιατι μελαγχολια με τετοιους πριγκιπες για παρεα;;;;;;;που χαθηκες τοσο καιρο;;;;;;;;;

Mairaki είπε...

εύχομαι σήμερα να είναι καλύτερα....:))
Καλημέρες!!!

{Marianna} είπε...

@ meanan: Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που τους κοιτάω μου ανεβαίνει η διάθεση! ^_^ Ήμουν Ζάκυνθο για το Πάσχα, μετά πήγα και Πάτρα... Τώρα όμως επέστρεψα στην βάση μου! :) Εσύ περιμένεις ακόμη εκείνο το γράμμα... Με τόσο τρέξιμο και άγχος που βιώνω αυτόν τον καιρό, δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να ασχοληθώ όπως θέλω... Με συγχωρείς...

@ Mairaki: Όταν ξημερώνει με ήλιο λαμπρό, πάντα είναι καλύτερα! Καλημέρα!!! :)

Ανώνυμος είπε...

μην αγχωνεσαι για μενα,και γενικα αν μπορεις να αποφυγεις το αγχος καλο ειναι.ΦΙΛΙΑ.

{Marianna} είπε...

@ meanan: χαχα! Σἐυχαριστώ γλυκιά μου! Έχεις άπειρο δίκιο, αλλά έλα που δεν με αφήνουν οι καταστάσεις να αγιάσω!!! :P :P :P
Τα φιλιά μου!

Δημοσίευση σχολίου