Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Can't fight the moonlight


 Βασανιστικά όμορφο το φεγγάρι απόψε...


"Θα ήθελα να ζω σε απομόνωση, μακριά από τους άλλους. Όχι για κάποιο μου αδίκημα, αλλά για να κοιτάζω τη σελήνη εκστατικός, σαν ποιητής εξόριστος, σε χρόνους παλαιούς..."
Μπάσο Ματσούο


4 σχολιασαν...:

Unknown είπε...

Αχ χάθηκα τελευταία!!! Αυτό το τραγούδι μου αρέσει πολύ!!!

Σε φιλώ

Lefkothea είπε...

καλημερα...νιωθω ενα μουδιασμα ...ακουσα πρωτα το κομματι και τωρα εχω "κολλησει"στην καρεκλα μουδιασμενη...τι υπεροχο ακουσμα ηταν αυτο??ταξιδιαρικο..

{Marianna} είπε...

Καλημέρα καλές μου! Το κομμάτι είναι τόσο σαγηνευτικό ήταν και το φεγγάρι χτες... :)

moments collector είπε...

πολύ όμορφο κομμάτι!!!

Δημοσίευση σχολίου