Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Όνειρα, παρ'τε με μαζί κι εμένα...


   Η καλή νεράιδα Pink Dreamer με κάλεσε σε ένα καινούριο blog- ο- παιχνιδάκι: πρέπει λέει να πούμε κάποια ανεκπλήρωτα όνειρά μας... Χμμμ... Δεν σας κρύβω ότι δυσκολεύομαι πάρα πολύ να μιλήσω για απραγματοποίητα: είμαι 20 χρονών, και  όπως κάθε παιδί της ηλικίας μου, αισθάνομαι ότι όλα είναι μπροστά μου! Τα όνειρα είναι όλα απραγματοποίητα, γιατί απλά τώρα ξεκινά το ταξίδι για την πραγματοποίησή τους! Θα αναφερθώ λοιπόν με κάποιο κόπο στα απραγματοποίητα (για πόσο;) όνειρά μου...

✩ Πάντα ονειρευόμουν να βρω την ευτυχία στο πρόσωπο κάποιου... Δεν θεωρώ ότι η ευτυχία μας πρέπει να εξαρτάται από άλλα πρόσωπα και τη συμπεριφορά τους, πιστεύω πως πρέπει να πηγάζει από μέσα μας... Όμως... Ο Πλάτωνας έλεγε πως μερικές φορές ένα κομμάτι του εαυτού μας που' χει φύγει και πλανιέται στο άπειρο τυχαίνει να μας συναντήσει ξανά. Δεν είναι συνηθισμένο, μα τυχαίνει. Και τότε γίνεται κάποιος άλλος αυτό το κομμάτι. 'Ένας άνθρωπος που είμαστε εμείς μ' άλλη μορφή... Αυτό ψάχνω στο πρόσωπο κάποιου... Ποιος ξέρει... Μπορεί να υπάρχει... ^_^


✩ Ύστερα, ονειρευόμουν πάντα τον εαυτό μου ως στοργική μητέρα... Μια γυναίκα ήρεμη και κατασταλαγμένη, που μπορεί να σταθεί ως άξια μάνα και να μεγαλώσει τα παιδιά της με τον καλύτερο τρόπο... Δυο παιδιά, ένα αγόρι πρώτα κι ένα κορίτσι μετά...


✩ Επίσης, πάντα ήθελα να κάνω κάτι αξιόλογο επαγγελματικά. Και εννοώ κάτι αξιοσέβαστο, κάτι δικό μου, κάτι που θα με γεμίζει ως άνθρωπο... Και ποιος δεν θα ήθελε κάτι τέτοιο;...

✩ Από το μυαλό μου φυσικά σαν παιδί περνούσαν διάφορα επαγγέλματα... Μικρή δήλωνα ότι ήθελα να γίνω συγγραφέας!... Να γράφω για παιδιά... Πλέον δεν νομίζω ότι το κατέχω... Ακόμη, πάντα ονειρευόμουν ότι θα τραγουδούσα κάπου, για κάποιους... Όχι ντε και καλά να γίνω τραγουδίστρια... Όμως ότι κάποια στιγμή θα γίνει πιο μαγική μέσα από ένα τραγούδι που θα πω... (Ψωνάαααρα!!! μουαχαχα! :P )  

✩ Τι άλλο;... Ταξίδια... Παντού... Να δω πως ζουν οι άνθρωποι, να ξεφύγω από τον μικρόκοσμό μου και να γνωρίσω όσα αγνοώ!... Επίσης πάντα ήθελα να ταξιδέψω στο χρόνο! Στο παρελθόν! Σε εποχές για τις οποίες μόνο τα βιβλία ιστορίας μπορούν να με πληροφορήσουν! Να δω τη λάμψη της δόξας όλων των αρχαίων μνημείων! Αθήνα, Αίγυπτος, Ίνκας και Μάγιας... Πόσοι πολιτισμοί, πόση ανθρώπινη δημιουργία!...

✩Ονειρεύομαι να δημιουργήσω κάτι που θα  κάνει τον αποδέκτη του να δακρύσει από χαρά...

✩Πάντα ονειρευόμουν να είμαι σωστός άνθρωπος...


 Αυτά... Δεν ξέρω! Δεν ξέρω αν καλύπτω τους όρους του παιχνιδιού! Δεν ξέρω αν είπα πολλά, η αν δεν κάλυψα ούτε τα μισά από αυτά που ονειρεύομαι! Κάποτε, κάπου άκουσα πως είναι καλό να απαριθμείς τα όνειρά σου, έτσι έρχεσαι ένα βήμα πιο κοντά στη συνειδητότητα του ποιος είσαι... Όπως και να' χει, καλώ στη συνειδητοποίηση αυτή τους εξής:

~ Μαρία
~ Asimina
~ Dorothy
~ Μάριος
~ Αγγελική
~ Αντιγόνη
~ Ελένη
~ Μισιρλού
~ Μαρία Ζ
~ Fortounata

Keep dreaming λοιπόν...! :)

Κι ένα τραγουδάκι για καληνύχτα...


ACTIVE MEMBER-ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ_Της φωτιάς οι μάγοι

7 σχολιασαν...:

Marios είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση Μαριαννάκι.
Έσυ έχεις πραγματικά... "όνειρα γλυκά"!

Ανώνυμος είπε...

ωραια οσα ονειρευεσαι και εχει ενα οπλο γερο,την μικρη σου ηλικια.Σου ευχομια οτι ειναι για καλο να το καταφερεις.Φιλια πολλα.

apinkdreamer είπε...

always keep dreaming!!!!

misirlouka είπε...

ευχαριστω Μαριαννα μου για την προσκληση..:)

asimina art-elite είπε...

ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και θα υιοθετήσω και εγώ αυτό ακριβώς που είπε και η apinkdreamer : always keep dreaming!

Δημιουργία είπε...

Σου ευχομαι να πραγματοποιησεις ολα σου τα ονειρα, να εισαι γερη και παντα χαρουμενη.

{Marianna} είπε...

Εγώ ευχαριστώ όλες και όλους για τις ευχές σας... Τελικά είναι πολύ σημαντικό να κάνεις όνειρα, και η έλλειψη τους είναι ίσως αυτό που μαστίζει νέους και μεγαλύτερους σήμερα... :/

Δημοσίευση σχολίου