Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Σκουλαρίκια!!!

   Χαζεύοντας στο blog και στην σελίδα της drosostalitsas, βρήκα άλλη μια όμορφη ιδέα για σύνθεση, και είπα να την δοκιμάσω! Νομίζω ότι η κοπέλα σύντομα θα αρχίσει να μου ζητάει να της πληρώνω πνευματικά δικαιώματα!! χαχα! Μα φταίω εγώ;! Αφού έχει πολύ όμορφες ιδέες και- ευτυχώς για μας τους αρχάριους με το κόσμημα- έχει επιλέξει να τις μοιράζεται!!! Thaaaaaaankssss!!! ^_^



Επέλεξα δυο κλασσικά χρώματα, που συνδυάζονται εύκολα... Και τώρα πάω να πειραματιστώ και με άλλα!!! μουαχαχαχαχα!!!

13 σχολιασαν...:

( fortounata) είπε...

καταπληκτικά σκουλαρίκια.μπράβο σου.καλή εβδομάδα αύριο.φιλιά.

{Marianna} είπε...

Σ' ευχαριστώ fortounata μου! Καλή εβδομάδα επίσης!!!

eleni είπε...

Τι ταχύτητα είναι αυτή;
Μαριάννα,πότε πρόλαβες;Τέλεια τα έφτιαξες,τα χεράκια σου σ΄όλα άξια είναι-Μπράβο!
Φιλιά!

{Marianna} είπε...

Προσπαθώωωω! Αν και είναι μια πολύ απλή σύνθεση, συνολικά δεν μου πήρε πάνω από 10' να τα φτιάξω... :)

Maria είπε...

Πράγματι δεν το προλαβαίνω αυτό το παιδί Ελένη μου....αν κάτι του αρέσει δεν την κρατάς με τίποτα!!!φτιάξε μαριανούλα μου να βολέψεις και την μανούλα....!!!

Ανώνυμος είπε...

Υποθετω οτι δεν φτιαχνεις τιποτα που να μην ειναι τελειο.ΜΠΡΑΒΟ!!!

misirlouka είπε...

Τρελενομαι για πειραματισμους !!!
Γλυκια μου Μαριαννα εχεις το χαρισμα !!!..οτι πιασεις στο χερι σου θα το κανεις υπεροχο.
Τα σκουλαρικια σου ειναι πολυ ομορφα ,ιδιαιτερα
μ αρεσει η επιλογη του ασπρου μαυρου.
Να χεις μια υπεεεροχη εβδομαδα!!!

T the Beauty Queen είπε...

πολύ ωραία σκουλαρίκια...!
που βρήκες αυτόν τον τύπο κρίκου??

Dorothy είπε...

Μπράβο, είναι πολύ όμορφα. Σ'ευχαριστώ και για την πρόσκληση για το παιχνίδι. Καλή εβδομάδα!

{Marianna} είπε...

@ μαμά Μαρία: Εσύ ειδικά θα πρέπει να δόσεις κάτι παραπάνω για να σε βολέψω...!!! Δεν ζητάω πολλά... Πολλές αγκαλίτσες και φιλάκια, και να μην αφήσεις τον μπαμπά να γκρινιάξει που θα πάω Πάτρα!!! :P

@ meanan, misirlou, Dorothy: Χαίρομαι καλές μου που σας αρέσουν! Μου άρεσαν κι εμένα πολύ, και όταν μου αρέσει κάτι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να το δοκιμάσω! :) Καλή εβδομάδα εύχομαι!

@ beauty editor: Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου, και που έγινες αναγνώστρια! Τα κρικάκια τα αγόρασα από το Diva, είναι μαγαζί εδώ στην Αθήνα (απ' ότι κατάλαβα είσαι από Ρόδο, ε; ) Αυτή είναι η διεύθυνση του μαγαζιού: http://www.diva.com.gr/

T the Beauty Queen είπε...

Ναι, από Ρόδο... πες μου ότι ήρθες κι εσύ 5ήμερη:))
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την πληροφορία, θα έρχομαι συχνά να βλέπω τα νέα σου!

to alataki είπε...

Ουάου!!!

{Marianna} είπε...

@ beauty editor: Όχι καλή μου, δεν ήρθα πενταήμερη... Δεν έχω έρθει ποτέ από τα μέρη σου... Να έρχεσαι όποτε θέλεις! Ελπίζω να βοήθησα με την πληροφορία... ^_^


@ alataki: Σ' ευχαριστώ για το... επιφώνημα θαυμασμού!!! ^_^

Δημοσίευση σχολίου