Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Δωράκιαααα!!! (vol2)

    Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης, θα σας δείξω απόψε τα άλλα δύο δωράκια που κουβαλούσα Δευτεριάτικα στη σχολή- σαν ένας πρόωρος Άι-Βασίλης... :P

Το δώρο της Τζορτζίνας...
     Στο τρελό κι αλλοπαρμένο Τζορτζινάκι μου έφτιαξα ένα βραχιολάκι εμπνευσμένο από αυτήν την ανάρτηση της




Ξύλινες χάντρες, πορσελάνινες και περλάκια... Μεταλλική αλυσίδα και καρδούλες...

  


...η καρτούλα της... I lo0o0ove this little cupcake!!! ♥♥♥

Το δωράκι στη συσκευασία του...






Το δώρο της Κατερίνας...


    Στο κοριτσάκι μου αυτό, την Κατερίνα, έκανα κάτι τελείως διαφορετικό, μιας και της το χρωστούσα... Με την υπερπολύτιμη βοήθεια της μαμάς Μαρίας, και χρησιμοποιώντας χαρτοπετσέτα που η ίδια η Κατερίνα μου είχε δωρίσει στα γενέθλιά μου, αποφάσισα να πειραματιστώ και με το decoupage... Ιδού το αποτέλεσμα...!






Κάποιες λεπτομέρειες...

Και για την Κατερίνα tag αντί κλασσικής καρτούλας...


Αυτά λοιπόν προς το παρόν... Τα κορίτσια μου έδειξαν ότι τους άρεσαν και αυτό ήταν η μεγαλύτερη ικανοποίηση για μένα... Αρκεί και με το παραπάνω... ^_^

 ~~~~

14 σχολιασαν...:

Marios είπε...

Θέλω να έρθω στη σχολή σου!
Θέλω να γίνουμε φίλοι!
Ζηλεύω με όλα αυτά...

Ανώνυμος είπε...

Αμα δεν τα θελουν οι φιλες σου,εμεις ειμαστε εδω.Καλημερα να εχεις!!!!!!!!!!!!

asimina art-elite είπε...

Τι ωραία χαρτοπετσέτα είναι αυτή!!!!και έκανες και πολύ καλή δουλειά!!Πολυτάλαντο κοριτσάκι μου είναι θέμα χρόνου νομίζω να σε κερδίσει το decoupage!!!

anna είπε...

super Το ίδιο κορδονι ειχα σκεφτει κ εγω να βάλω στην κορνιζα κ ακριβως στην ίδια θέση.θα έμοιαζε με λατέρνα όμωσ περισσότερο παρά με κορνίζα όποτε το άφησα για την δεύτερη.Σε ποιά σχολή πηγαίνεις?????? :p

{Marianna} είπε...

Καλέ, δεν μιλάω για καλλιτεχνική σχολή, την κανονική μου σχολή λέω, φοιτήτρια είμαι! :p

Τελικά είδες, δεν μοιάζει καθόλου με λατέρνα! Παίξε, δεν ξέρεις τι θα σου προκύψει!... ;)

Τα θέλουν, τα θέλουν! Αν εξαιρέσεις ότι η Κατερίνα ξέχασε την κορνίζα σε κάποια αλλαγή αιθουσών από μάθημα σε μάθημα και την βρήκα εγώ τυχαία!... Τρελό δούλεμα... :P

anna είπε...

και εγω για την κανονική σχολή λέω, κ εγω το καλοκαίρι είχα γενέθλια αν σε γνώριζα θα έπερνα δωράκι( joke)...............

{Marianna} είπε...

χιχιχι! Έλα ντε! Στην ΑΣΟΕΕ σπουδάζω... :)

anna είπε...

xaxa Λιγάκι δύσκολο..Ας ξεκολλήσω απο την πτυχιακή που κολλήσα και μετά βλέπουμε......

{Marianna} είπε...

Εσύ που σπουδάζεις;... :)

anna είπε...

Σπούδαζα Λάρισα διοικηση τουριστικων επιχειρησεων. Πλέον μένω μόνιμα Δράμα,απλά δν πήρα πτυχίο ακόμα.....................

{Marianna} είπε...

Λάρισα, Δράμα... Πανελλήνια σε βρίσκω! :P

{Marianna} είπε...

@ Asimina: Για άλλη μια φορά έχασα το σχόλιο σου... :P Χαίρομαι που κάποια σαν κι εσένα- με τόση εμπειρία στο decoupage- θεωρεί καλή την προσπάθειά μου, είναι πολύ σημαντικό! Αν και νομίζω ότι θα αφήσω την τέχνη αυτή για την μανούλα μου, που την κατέχει και με το παραπάνω... :)

drosostalitsa είπε...

Ουάου!!! Το βραχιόλι σου είναι πιο όμορφο κι από το δικό μου!!!! Μπράβο! Χαίρομαι που σε ενέπνευσα ***

{Marianna} είπε...

Υπερβολές... Ούτε καν ισάξιο... Προσπάθησα όμως! Να είσαι καλά, που μας προσφέρεις απλόχερα τις ιδέες σου!

Δημοσίευση σχολίου