Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Κούκου!!!




Αυτή είμαι εγώ! Ναι, ναι! Αυτή, η δεξιά! Δεν ξέρω αν το καταλάβατε...
ΤΑ' ΧΩ ΠΑΙΓΜΕΝΑΑΑΑ!!!

Φιλιά!... ^_^

9 σχολιασαν...:

anthivolon είπε...

Είσαι όμως ναζιάρα και πολύ χαριτωμένη!!!
Φιλάκια!!!

misirlouka είπε...

χαχαχα.......δεν ξερω αν τα εχεις παιγμενα...εισαι πολυ γλυκια στην φωτο παντως .χαχαχαχα!!!!!1

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Εσύ; παιγμένα;
Δεν σε πιστεύω, είμαι σίγουρη οτι γελάς όπως πάντα!
Κουράγιο, θα γίνεις μια σοφή κουκουβάγια, λίγο είναι;Φιλάκιιιι.

DeMetRi@ είπε...

provlimaaaaaaaa......kai kala 'esu' exeis ena kapoio endiaferon,to allo dipla pou varietai mexri k na pesei katw,poios einai??? :P

{Marianna} είπε...

@ anthivolon: Καλά, σε αυτή τη φωτογραφία, ναι, είμαι όλο νάζι, η αλήθεια να λέγεται...!!! :P :P :P

@ misirlou: Ναι αγάπη μου, ήταν το καλό μου προφίλ...!!! :P :P :P

@ Χαρά: Μωρέ, άμα είναι να γίνω σοφή κουκουβάγια, να κάνω υπομονή... Αρκεί να με αφήσουν, με τη σχολή που έμπλεξα...! :P :P :P Με το χαμόγελο στα χείλη, αυτό δεν το συζητάμε!

@ DeMetRi@: Δεν ξέρω ρε συ, ήρθε και κάθισε δίπλα μου, και με έλεγε και καθυστερημένο, κατάλαβες... πφφφ...!!! :P :P :P

eleni είπε...

Χαχα,Μαριάννα,πολύ χαριτωμένη!
Έλα,κουράγιο,όπου να είναι τελειώνουν τα βάσανα!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

εισαι ομορφη ομως!!!!!!!!!!!!!!!

NANTIA είπε...

Αχ, έχω ακριβώς μια ίδια φωτο δική μου!!! Σε αυτή τη στάση ΑΚΡΙΒΩΣ! Τελευταία είμαι αλλού κι αλλού, οπότε δε σε προλαβαίνω στις αναρτήσεις σου!
Φιλάκια Μαριάννα μου!

{Marianna} είπε...

χαχα! Είμαστε πολλοί λοιπόν! Φιλιά!!!

Δημοσίευση σχολίου