Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

˙·٠•●✿♪ ♫ ♬♭♬ Music time ♩♪♫♩♪✿●•٠·˙



"I've not always been the best girl or friend for you, but your love remains true, and I don't know why... You always seem to give me another try!... So I'm going home... Back to the place where I belong, where your love has always been enough for me!..."

{Chris Daughtry_ Home}

8 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ

Unknown είπε...

Αγαπημένος τραγουδιστής, μεγάλη φωνάρα, και υπέροχοι στίχοι!!!

{Marianna} είπε...

@ meanan: Τι καλά να περάσω... Που θα είμαι κλεισμένη σπίτι και θα διαβάζω!!! :P Τρελά κέφια σου λέει...

@ Maria Z: Δεν το συζητώ! Φοβερός είναι... :)

Καλό σκ και στις δυο σας!!! :) :-*

eleni είπε...

Μαριαννάκι,όμορφη επιλογή για το διήμερο!
Καλό διάβασμα-κουράγιο,εξεταστική είναι θα περάσει!
Φιλιά!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Χωρις μετάφραση εγω δεεεεεννν...με την μετάφραση
ικανοποιούμαι για το νόημα.
Καλό Σ/Κ και καλό διάβασμα (πρόσεξε γιατί καμιά φορά στο μέλλον θα απεθυμάς αυτή την περιοδο...)
Την αγάπη μου

Υ.Γ. μια που μου έδωσε την ευκαιρία η επαλήθευση να σου πω να κοιτάξεις το template σου. Γιατί όλο συρρικνώνεται στην επικεφαλίδα;Είναι ομορφο όμως.Δες το.

{Marianna} είπε...

@ eleni: Εξεταστική είναι,ναι, να περάσει δεν το κόβω, γιατί με τις απεργίες κι όλα αυτά αναβάλλονται μαθήματα, και με βλέπω να τελειώνω... ίσα με τον Ιούνιο που θα αρχίσει η επόμενη!!! :p Καλό σαββατοκύριακο!!!


@ Χαρά: "Δεν υπήρξα πάντα το καλύτερο κορίτσι (σύντροφος) ή φίλη για σένα, αλλά η αγάπη σου παραμένει αληθινή, και δεν ξέρω το γιατί!... Πάντα φαίνεται να μου δίνεις άλλη μια ευκαιρία!... Οπότε γυρίζω σπίτι... Πίσω εκεί όπου ανήκω, εκεί όπου η αγάπη σου πάντα αρκούσε για μένα..."
(Για την περίπτωση που δεν το έβαλες ήδη σε κάποιον μεταφραστή...)

Ναι, το καταλαβαίνω αυτό που λες... Κάθε ηλικία με τα βάσανά της λένε... :)

Όσο για το φόντο, το ξέρω είναι λίγο μουντό και περιορίζεται στον τίτλο, αλλά μου αρέσει αρκετά, ταιριάζει με τον συναισθηματικό μου κόσμο αυτόν τον καιρό, κατάλαβες... Ασορτί... :p Και το κυριότερο... Παιδεύτηκα πολύ για να το βάλω, και τώρα βαριέμαι να το ξαναλλάξω!!! :p :p :p

Καλό σαββατοκύριακο, τα φιλιά μου!!!

Nells είπε...

polu omorfo!!kai to blog sou polu kalo!xeromai na synandaw greek blogs an kai gw sto diko mou mono agglika grafw..
tha se parakolouthw up close loipon!filia polla k na xeis ena lovely weekend!

{Marianna} είπε...

Thanks Nells! Καλώς μου ήρθες λοιπόν!!! :) Ελπίζω να τα λέμε! Καλό σκ!

Δημοσίευση σχολίου