Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Λένε...


... ότι δεν αντιλαμβάνεσαι την αξία αυτού που έχεις μέχρι να το χάσεις. Στην πραγματικότητα όμως ήξερες πολύ καλά τι είχες, απλά δεν πίστευες πως κάποια μέρα θα το έχανες...




Αν μου έχει λείψει κάτι τον τελευταίο καιρό, που η ζωή μου κυλά σε πρωτόγνωρα εξαντλητικούς ρυθμούς, είναι η δημιουργία. Πριν λίγο καιρό, κοιτούσα το γραφείο μου και τα υλικά μου και έλεγα "Δεν έχω έμπνευση... Βαριέμαι να ασχοληθώ... Θα το κάνω αύριο μωρέ...". Τώρα κοιτώ το γραφείο με λαχτάρα και νοσταλγία. Θέλω να πιάσω στα χέρια μου υλικά, να παίξω... Τώρα να δεις έμπνευση! :P
Τέλος πάντων... Κάθε εμπόδιο για καλό... Όλα είναι περαστικά, και όλα συμβαίνουν για κάποιο σκοπό φυσικά, παρά τον πόνο, τον φόβο και την κούραση, γι' αυτό και δεν παραπονιέμαι...
Πέρασα απλά να σας πω ένα γεια... :)



"Γλυκιά σαν αμαρτία... Μικρή σαν τιμωρία...
Κάποιες φορές δίνει χαστούκια με βία...
Δεν πα να έχεις άνθρωπε ανοσία κ τσαμπουκά...
Η ζωή δινει ζωή κ την παίρνει πίσω έτσι απλά..."

{Ζωή Μικρή_ Σκοτεινή Πλευρά}

10 σχολιασαν...:

Marie είπε...

Καλημέρα Marianna μου! Ωραίο τραγούδι!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

MARIANNAki γιατί τόση σιωπή, ανησυχώ, αλλά δνε θέλω να ενοχλήσω. Ρωτώ την Μπεττυ,αλλά ούτε κι αυτή έχει νέα σας.
Είστε καλά;
Η Μαμά-Μαρία;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Μας λείπει πολύ. Ελπίζω νάναι όλα καλά...
Φιλάκια πολλά κοριτσάκι και κάνε υπομονή...τελειώνεις.

Ανώνυμος είπε...

περιμενω πως και πως να επανελθεις.Υπομονη.Φιλια πολλα.

eleni είπε...

Μαριάννα,αλήθεια είναι.
Θα ξαναβρείς πάλι τη δημιουργία,θα σε περιμένουμε.
Φιλιά!

to alataki είπε...

Γεια σου γλυκό μου, να θυμάσαι πως και τα πιο δύσκολα έρχονται στη ζωή μας για καλό, αρκεί να έχουμε αγάπη για τον εαυτό μας...

Unknown είπε...

Γεια σου Μαριαννάκι !!! Χαίρομαι που σε βλέπω!! Ελπίζω να είστε καλά και τα πράγματα να κυλούν προς το θετικό!!! Τις ευχές μου και την αγάπη μου στέλνω κι ελπίζω να έχω σύντομα νέα σας!!! Φιλιααααα

Jolly είπε...

Πάντα υπάρχει μια περίοδος όπου η έμπνευση και η διάθεση για δημιουργία δεν υπάρχει,νομίζω πως όλοι το περνάνε αυτό ίσως και για μακρύ χρονικό διάστημα αλλά όλα υπάρχουν στην ψυχή και στο μυαλό και απλά περιμένουν την σειρά τους για να δούν το φως της "δημοσιότητας"είναι απλά θέμα χρόνου,άρα δώσε στον εαυτό σου τον χρόνο του χωρίς να τον καταπιέζεις.Φιλιά πολλά!

Mairaki είπε...

Mariannaki μου...έτσι είναι δεν εκτιμάς κάτι μέχρι να το χάσεις....τότε μα τότε...ολα φαίνονται πιο ξεκάθαρα κάποια πράγματα...όπως με συμβουλεύουν όλοι...πάρε τον χρόνο σου...νιώσε αυτά που πραγματικά έχεις ανάγκη και είμαστε εδώ...να σου πούμε γειά...σαν καλώςόρισμα...αλλά και ένα γειά σαν μια απλή παρουσία....τα φιλιά μου!!!

asimina art-elite είπε...

Μαριάννα μου,μου έχετε λείψει πολύ και εσυ και η μαμα!Εύχομαι να είστε καλά να έχετε δύναμη και κουράγιο.Όσο για την έμπνευση μην ανησυχείς...θα επανέλθει...σε όλους συμβαίνει!!!
Σας σκέφτομαι ,
πολλά φιλιά !

το χειρότεχνο είπε...

γεια σου! μην ανησυχεις ολοι το περναμε αυτο το σταδιο! θα ερθει αυτη η ωρα ...

Δημοσίευση σχολίου