Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Πρωί πρωί...

Ορίστε! Άλλαξα και το background μου και ησύχασα! Όχι πως εγγυώμαι ότι δεν θα το αλλάξω πάλι...! Ανικανοποίητη πάντα! Τα Ψυχολογικά πάνε κι έρχονται!!! Άντε, καλημέραααααααα... Όλη μέρα!!!! :D :-*

4 σχολιασαν...:

DeMetRi@ είπε...

nai filh mou m aresei polu! <3

{Marianna} είπε...

Χαίρομαι, γιατί είχα μια ανασφάλεια... Αν κι αυτό μπορεί να αλλάξει, μην νομίζεις... :P

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Προτιμότερο απο το αρχικό μαυρο-κόκκινο, μ αγρίεψε. Κορίτσι σαν τα κρύα νερά εσύ, τόσο βαρύ
...δε λέει. Δεν βλέπεις εμένα την μεγαλομπεμπέκα;
Με σ το χρώμα, το λουλούδι και τον ερωτα!
Με ρωτάς για την πεταλούδα-κένσορα, αφενός στο κάτω αριστερό μέρος του μπλογκ θα βρείς την τοποθεσία που το πήρα εγω, όμως βρήκα και ενα καινούργιο μόλις χθες www.ladylony.com,εχει μεγαλύτερη ποικιλία αλλά θα πρέπει να ταιριάζει και με το template σου.
Εσύ αποφασίζεις...
Φιλάκια και Καλό Φθινόπωρο. Περασατε όμορφα πάλι στην Αγία Άννα είδα.

{Marianna} είπε...

Ναι, το προτιμώ κι εγώ η αλήθεια είναι, μου θύμισε και πολύ scrapbook, γι’ αυτό... Έχω βρει ένα κάρο ακόμα που μου αρέσουν, φοβάμαι ότι θα αλλάζω κάθε βδομάδα! Το δικό σας είναι υπέροχο, λατρεύω τα λουλούδια του! Όσο για τον κέρσορα, ευχαριστώ πάααρα πολύ, θα το ψάξω! :D

Δημοσίευση σχολίου