Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Κόσμημα...

Αυτό το κολιέ είναι ειδική παραγγελία από το φίλο μου τον Θεσσαλονικιό για τη φίλη μου τη Ζακυνθινή! :P
Το έφτιαξα με πολύ αγάπη και για τους δύο τους... :)





Αχάτης, ξύλινες χάντρες ζωγραφισμένες στο χέρι, φίλντισι, πορσελάνη, πλαστικές χάντρες και μεταλλικά στοιχεία...

...και η συσκευασία δώρου... μαζί με μια καρτούλα!...

16 σχολιασαν...:

( fortounata) είπε...

Μαριάννα,πανέμορφες οι κατασκευές σου.μπράβο.

DeMetRi@ είπε...

eimai sigouri oti tairiazei polu sth filh m!cograts george!

Unknown είπε...

Είναι τέλεια!!!! Μαριαννάκι έχεις ταλέντο σε ό,τι κι αν κάνεις!!!

Σε φιλώ

misirlouka είπε...

marianna....ειναι εξαιρετικο!!!!!!
περιπλανωμενη ψυχουλα εισαι ταλεντο!!! ;)

{Marianna} είπε...

Σας ευχαριστώ και τις 4!!! misirlou μου, πολύ μου αρέσει έτσι όπως με λες! ^_^

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πνευματικό μου αδελφάκι (λίγο μεγάλη σου πέφτω, αλλά...υπομονή) άρχισες να μας ξεδιπλώνεις τα ταλέντα σου!!!
Ααα, τρέμε νονά Μαρία, το μικρό σου θα σου πάρει τα πρωτεία.
Μπράβο κούκλα,πολύ ελιτίστικο και με ωραίους συνδυασμούς.

drosostalitsa είπε...

Πολύ όμορφο! είμαι σίγουρη οτι η παραλήπτης θα το καταευχαριστηθεί!

υγ. και η ηχητική υπώκρουση στο σπιτακι σου πολύ καλή!!!

Να έχεις ένα όμορφο Σαβ/κο

{Marianna} είπε...

Ελπίζω να το ευχαριστιθεί, μου είπε ότι της άρεσε πολύ... ^_^

Όσο για το τραγούδι, το λατρεύω αυτό τον καιρό... Καλό ΣΚ επίσης!...

Dorothy είπε...

Πολύ όμορφο, μου αρέσει ο τρόπος που έχεις συνδυάσει τις πέτρες και τα υπόλοιπα στοιχεία. Και η συσκευασία πολύ προσεγμένη. Μπράβο!

Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα βραβεία.Είσαι κι εσύ μπλόγκερ δεύτερης γενιάς! Και απ'ό,τι βλέπω στο μπλογκ της μαμάς σου, έχει δώσει βραβείο στη δική μου! Μια οικογένεια είμαστε τελικά στα μπλογκς :)))) Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

{Marianna} είπε...

Άντε καλέ;! Ποια είναι η μανούλα σου καλή μου Dorothy;! Τι επεισόδιο έχω χάσει;! O,o

Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου αρέσει... Είχα πολύ άγχος η αλήθεια είναι, να βγει καλό αυτό το κομμάτι, και απ’ ότι φαίνεται δικαιώθηκα για το γούστο μου!!! χιχιχι!!! ;P

Dorothy είπε...

Είναι η "Δημιουργία" :)

{Marianna} είπε...

Α, τι ωραία!!! Είδες τι μαθαίνει κανείς...! :D
Χαρά σε μας που έχουμε τέτοιες μανούλες... :)

Marios είπε...

Πολύ όμορφο Μαριαννάκι!
:)

sweet dreams είπε...

Πολυ ωραιο το κολιε,μπραβο!Να ρωτησω κατι για το φιλντισι και να με απαντησεις αν ξερεις?
Τι ακριβως ειναι?Ειναι πέτρα ή τεχνιτο?Περιμενω απάντηση.

sweet dreams είπε...

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ"ΝΗΣΙ"ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ SOUNDTRACK ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ?

{Marianna} είπε...

Φίλντισι είναι το ελεφαντόδοντο απ’ όσο γνωρίζω, απλά επεξεργάζεται με διαφορετικούς τρόπους και δίνει διαφορετικά αποτελέσματα, άλλοτε γίνεται πιο γυαλιστερό κι άλλοτε λιγότερο. Απ’ όσο γνωρίζω πάντα, μην σε πάρω στο λαιμό μου!...
Είναι τουρκική λέξη, από το fil(ελέφαντας) + diş(δόντι) + i(κτητική κατάληξη)...

Όσο για το «νησί», το βιβλίο αξίζει πάααρα πολλά... Το «θα περάσουν οι μέρες» που ακούγεται στο ιστολόγιό μου είναι του Στάθη Δρογόση (http://www.youtube.com/watch?v=LIZjtRi6TwE) και δεν νομίζω να είναι soundtrack του «νησιού», αν αυτό ρωτάς... Όμως δεν μπόρεσα να βρω ποιο είναι το soundtrack της σειράς, οπότε πάλι μιλώ με επιφύλαξη!... :)

Δημοσίευση σχολίου