Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Those 10 (little) things I love most... ♥

    Η φίλη apinkdreamer με προσκάλεσε να παίξω στην νέα και άκρως ενδιαφέρουσα εκδοχή του, γνωστού στους περισσότερους πλέον, παιχνιδιού της αγάπης! Οι κανόνες παραμένουν σε γενικές γραμμές οι ίδιοι (δηλ. αναφέρεις το ποιος σε κάλεσε και τα 10 άτομα που καλείς εσύ), μόνο που τώρα πρέπει να αναφέρεις τα 10 φαινομενικά ασήμαντα πράγματα που αγαπάς... χμμμ... Δυσκολεύομαι... Γιατί απ’τη στιγμή που αγαπώ κάτι, πως μπορεί να είναι ασήμαντο;... :) Ας πούμε λοιπόν ότι αγαπώ...



♥ Τα μηνύματα για καληνύχτα...




♥ Όταν η μανούλα μου περνάει το χέρι της στο μέτωπό μου: πολύ ξεχωριστό χάδι...




♥ Μια αγκαλιά, και γενικότερα το άγγιγμα με τους ανθρώπους...




♥ Την πανσέληνο...




♥ Όταν με κρατάει από το χέρι και με βοηθάει να ανέβω κάπου πιο ψηλά για να τον φιλήσω! :P




♥ Να κοιμάμαι αγκαλιά με την αδελφούλα μου...




♥ Τα τριαντάφυλλα...




♥ Τους ήχους του δάσους...




♥ Να κάθομαι δίπλα στον μπαμπά μου, στο χέρι της πολυθρόνας, και να βλέπουμε τηλεόραση αγκαλιά...




♥ Να χαζεύω παλιές φωτογραφίες με τις ώρες...




    Αν κάτσεις και το καλοσκεφτείς, η λίστα με τα μικρά καθμερινά πράγματα που αγαπάμε είναι πολύυυυ μεγάλη... Δυστυχώς βέβαια, οι περισσότεροι από μας συνειδητοποιούμε την ύπαρξη αυτών των φαινομενικά ασήμαντων πραγμάτων (που όμως τόσο αγαπάμε) μόνο όταν τα στερηθούμε... Τι σου είναι ο άνθρωπος... :P

    Λοιπόν, λοιπόν! Θα καλέσω να παίξουν αυτό το παιχνιδάκι τους εξής:

♔ τη (μαμά) Μαρία
♔ τον Μάριο
♔ την Χαρά
♔ την Μαρία
♔ την Αγγελική
♔ την Ρούλα
♔ την Μαρία Ζ
♔ την Αντιγόνη
♔ την Dorothy
♔ την Μαργαρίτα

✿   ✿   ✿

6 σχολιασαν...:

Marios είπε...

I am back!

Να ρωτήσω κάτι...
Με έχεις καλέσει δύο φορές (μου άρεσε αυτό!).
Μάλλον πρέπει να παίξω τη μία έτσι;
Καλά κατάλαβα;
Πως;
Τι;
εμμμ...
Συγνώμη δεν έχει σήμα.. αλλά οκ. θα πάιξω τη μία!

χαχαχα. Ανησυχώ γιατί δεν έχω τόσες γνωριμίες.

{Marianna} είπε...

Καλώς τον!
Κοίτα... Τη μια σε κάλεσα για το γνωστό παιχνίδι που γράφεις αυτά που αγαπάς, και τη δεύτερη για την εκδοχή στην οποία γράφεις τα 10 φαινομενικά ασήμαντα πράγματα που αγαπάς... Αφού έχεις παίξει την πρώτη εκδοχή ήδη, παίξε μια και καλή τη δεύτερη! Ούτε εγώ έχω πολλές γνωριμίες, αλλά κάλεσα και μερικούς που τους είχαν ξανακαλέσει (εσένα πχ). Δεν πειράζει, απλά λες ότι με κάλεσε ο τάδε και ο τάδε αν σε καλέσουν πολλοί... :D

Marios είπε...

Ελήφθη.

{Marianna} είπε...

Copied! :P

Unknown είπε...

Μαριάννα είχα γράψει ένα σχόλιο κάποια στιγμή εχθές αλλά ο μπλογκερ έκανε κάτι νερά Δεν ξέρω αν το έλαβες αλλά σου λέω λοιπόν ξανά ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρόσκληση, είναι τιμή μου να με καλέις και φυσικά (μιας και είχα ήδη κάνει την συγκεκριμένη ανάρτηση) πρόσθεσα το ονομά σου σε αυτούς που με κάλεσαν

Σε φιλώ

{Marianna} είπε...

Όχι καλή μου, δεν πήρα κάποιο σχόλιο... Ο Blogger έχει πολλά... ψυχολογικά τον τελευταίο καιρό... Τέλος πάντων, παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα, και σ’ ευχαριστώ που με πρόσθεσες στη λίστα! :P ^_^

Δημοσίευση σχολίου