Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Μια αγάπη για το καλοκαίρι...


Έστω και λίγο καθυστερημένα, να μερικές καρτούλες με θέμα... καλοκαιρινό!... Έτσι, μπας και καταφέρω να πω επιτέλους αντίο σε αυτή τη λατρεμένη εποχή και μπω αποφασιστικά στο αγαπημένο φθινόπωρο!!!

What time is it?... Summer time!

Το εσωτερικό... Πατουσίτσες στην άμμο!

Παγωτο- ευχές για χαρούμενα γενέθλια!

Το εσωτερικό...

Seaside... Υπερπαραγωγή! Άμμος, αστερίας και κοχυλάκι από το Καλαμάκι Ζακύνθου!



Το εσωτερικό... Πατουσίτσες και κύματα!

Άντε βρε... Και του χρόνου να’ μαστε καλά!!!... :)

Υ.Γ. Τις επόμενες μέρες θα λείπω στην Πάτρα, οπότε θα σας δω από βδομάδας!... Καλά να περνάτε! :-*

9 σχολιασαν...:

Unknown είπε...

Υπεροχες Μαριάννα μου Ειδικά αυτή με την άμμο είναι καταπληκτική !!!
Πολλά φιλιά θα σε περιμένουμε

asimina art-elite είπε...

Αυτή με το παγωτό είναι για φάγωμα!Καλά να περάσεις!

{Marianna} είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ και τις δυο σας! Μαρία μου, δεν μπορείς να φανταστείς τι τράβηξα για να βάλω την άμμο πάνω στην καρτούλα! Τώρα κοσμεί το δωμάτιο μιας φίλης μου... ^_^ Όσο για το παγωτό... Πολύυυ λατρεία!

Marios είπε...

Αυτό με τον αστερία και τις σαγιοναρίτσες είναι καταπληκτικό.
Περιμένουμε να επιστρέψεις.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Με το καλό η επιστροφή!
Κρατώ το παγωτό, να μου θυμίζει το καλοκαίρι...
Και τα πατουσάκια που θυμίζουν την δική μου μικρή Μαριάννα, τη δίχρονη, που μου έχει πάρει τα μυαλά!

misirlouka είπε...

http://misirloumisirlou.blogspot.com/
εχετε μυνημα στο blog μου:)

misirlouka είπε...

καλεεεεεε που εισαιιι?????
σε περιμενει κατι.....

eleni είπε...

Οι καρτούλες υπέροχες,παιχνιδιάρικες!
Κι εγώ αυτή με την άμμο ξεχωρίζω,πανέμορφη!
Φιλάκια!

{Marianna} είπε...

Επέστρεψααααα!!!!
Μισιρλού μου, σ’ ευχαριστώ παααααρα πολύ για το βραβείο, θα το κάνω ανάρτηση αύριο, απόψε δεν έχω τα κουράγια...
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας! <3

Δημοσίευση σχολίου