Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Back to school...

    Ως φοιτήτρια, εγώ υποδέχομαι κάπως αργά τη νέα σχολική χρονιά... Αργά, πλην όμως δημιουργικά! Κι επειδή ποτέ δεν μου άρεσαν τα σχολικά της αγοράς- ή όσα μου άρεσαν ήταν είτε πολύ ακριβά είτε καθόλου πρακτικά- ορίστε τι δημιούργησα!


Τετράδιο σε φθινοπωρινή διάθεση...




Στερέωσα το κουμπί με πριτσίνια...

...και από τη μέσα πλευρά τα έκρυψα με χαρτί!

~~~~


Αυτό είναι το ντοσιέ που θα παίρνω στη σχολή!!! Και θα είναι το πιο όμορφο ντοσιέ, εντάξειειει;!;!   :P

Αυτή είναι ετικέτα... Όχι σαν αυτές τις χαζές που βρίσκω στο βιβλιοπωλείο... Πφφφ... :P (Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...)

Βελούδινη κορδέλα...

Δαντέλα από τα υλικά ραπτικής της μαμάς...


Λεπτομέρειες...

Ο Θεός να βάλει το χέρι Του να μην το καταστρέψω βάλε- βγάλε στην τσάντα!!!  :P :P :P

14 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

Σιγουρα θα εχεις τα πιο ωραια τετραδια.Να τα προσεχεις,ειναι κριμα να χαλασουν απο την τσαντα ή το ξεφυλλισμα του διαβασματος.Καλη χρονια.

eleni είπε...

Μαριάννα,είναι πραγματικά καλύτερο απ΄αυτά που κυκλοφορούν.Πολύ γλυκούλι!
Είναι το "δικό" σου τετράδιο,το έχεις στολίσει με αγάπη.
Φιλιά!

Unknown είπε...

Eίναι Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!! Πραγματικά νομίζω οτι θα αρχίσεις να δέχεσαι παραγγελίες!!! Το δε ντοσιέ το λάτρεψα!!!

Φιλιά

asimina art-elite είπε...

Σιγά μην το βάλεις στη τσάντα!Άκου λέει να κρύψεις ένα τέτοιο τετράδιο!Στα χέρια θα το κρατάς και θα καμαρώνεις και επειδή ζήλεψα θέλω και εγώ ένα σε χρώματα καφεμπορντοπρασιναωχρα...και θα είναι το τετράδιο σημειώσεων για τα σεμινάρια μου (εμ τι, εγώ δεν θα καμαρώνω...)και φυσικά το γούρι μου!
Αλήθεια ,ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!

{Marianna} είπε...

Σας ευχαριστώ και τις τρεις σας!
Το περσινό ντοσιέ άντε3ε αρκετά, και μάλιστα ήταν και πιο ευάλωτο... Απλά λερώθηκε με τον καιρό και έφυγαν κάτι κουμπάκια που είχε και δεν τα είχα κολλήσει καλά... Για το φετινό...Θα δείξει! :=

Phivos Nicolaides είπε...

Όμορφη, δημιουργική δουλειά. Εξαίρετο αποτέλεσμα. Μπράβο σου!

asimina art-elite είπε...

Άκου λέει θα βάλεις το τετράδιο στη τσάντα!!! Στα χέρια θα το κρατάς να φαίνεται και να καμαρώνεις!Και επειδή ζήλεψα θέλω και εγώ ένα σε παρακαλώ σε χρώματα καφεπρασινομπορντοωχρα , για τα σεμινάρια μου και θα είναι και το γούρι μου!!Θα το έχεις έτοιμο εως τις 10/10?

{Marianna} είπε...

Μωρέ. σα να’ χετε δίκιο!!! Στα χέρια!!! Ναι, θα το έχω. Μιλάμε με μαιλ στο ενδιάμεσο... :)

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Εγω προτείνω στο στήθος, θα το κουβαλάς.
Οχι κολλημένο καλέ, με το χέρι θα το κρατάς, αγκαλιά πως το λενε; Αλλα με την φάτσα να φάινεται, να φωνάζει "ΔΙΚΟ ΜΟΥ".
ΤΕΛΕΙΟ!

{Marianna} είπε...

χαχαχαχα!!!! Έτσι, έτσι!!!! "χα χα! Κοίτα τι έχωωω..." :P

to alataki είπε...

Μπράβο κοριτσάκι, να είσαι πάντα δημιουργική και να προοδεύεις σου εύχομαι...
Φιλάκια...

misirlouka είπε...

Σολαρισες!!! υποκλινομαι!!!! υπεροχο!!!!
εμ βεβαια που να βρεις μετα κατι να σου αρεσει και να το αγορασεις...αφου εσυ το φτιαχνεις καλυτερα!!!!

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

δεν τα κρυβουνε κορίτσι μου αυτα τα αριστουργηματα τα κρατάνε στο χέρι να τα θαυμάζει ο κόσμος!!!!!!!!!! καλό σου μήνα και πολλά φιλια

{Marianna} είπε...

Σας ευχαριστώ κορίτσια!!! :) Θα είναι το καμάρι μου...!!!

Δημοσίευση σχολίου