Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Η μικρή μου προσπάθεια στο κόσμημα... ^_^

Πρόσφατα είπα να πειραματιστώ και με το κόσμημα, έτσι, για να μπορώ να λέω "Κοίοιτααα τι έφτιαξα!!!" και να δείχνω με καμάρι το βραχιόλι ή το κολιέ μου! :P
Ακριβό το άθλημα όμως βρε αδερφέ... Τέλος πάντων, να οι πρώτες μου προσπάθειες:

Αυτά είναι τα αγαπημένα μου, το φοράω συνέχεια, γιατί το καφέ και το μπλε είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!


Βραχιόλι, δώρο στη φίλη μου την Εύη!


Βραχιόλι για το πόδι, δώρο στη φίλη μου τη Δήμητρα!


Βραχιόλι, δώρο στη φίλη μου τη Μαρία!


Πολλοί μου τα εζήτησαν, κανένας δεν τα πήρε!!! μουαχαχαχα!!!

15 σχολιασαν...:

( fortounata) είπε...

μπράβο σου!!καταπληκτικά τα κοσμήματα.έχεις πολύ ταλέντο.

{Marianna} είπε...

Χαίρομαι που σου αρέσουν Fortounata μου! Ευχαριστώ πολύ! ^_^

asimina art-elite είπε...

Γειά σου Μάννια μου!Ανήσυχο πνεύμα ... σε ποιόν να έμοιασες άραγε?Το πείραμα σου με το κόσμημα λοιπόν πέτυχε!!!Προσεγμένη δουλειά και έχεις χρησιμοποιήσει και τα αγαπημένα μου χρώματα!Παραγγελίες δέχεσαι?

Unknown είπε...

Πραγματικά έχεις ταλέντο!! Ξετρελάθηκα κυρίως με τα βραχιολάκια που πολύ ευχαριστως θα τα φόραγα όλα !!!! Τι σου είναι το γονίδιο τελικά!!!
Φιλιά

{Marianna} είπε...

χιχι! Ξέρει ο λαός που λέει «Το μήλο κάτω από τη μηλιά!» Αν ποτέ το φέρει η τύχη και βρεθούμε από κοντά, να είσαι σίγουρη ότι θα σου φέρω ένα! :D

{Marianna} είπε...

κ.Μίνα, κάπου είχε χαθεί το σχόλιό σας, αλλά το ανακάλυψα και το εμφάνισα! :P
Σας έχω στείλει ένα mail από της μαμάς, γιατί ο blogger μου έχει ένα πρόβλημα με τα προσωπικά μηνύματα... :)

Phivos Nicolaides είπε...

Υπέροχες οι προσπάθειες σου. Να τις συνεχίσεις.

{Marianna} είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ! Θα τις συνεχίσω οπωςδήποτε! :D

Dorothy είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Θα παίξω οπωσδήποτε. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου (και μου αρέσει πολύ η λεζάντα στην τελευταία φωτο! μουαχαχαχαχα :p )

{Marianna} είπε...

Το ξέρω... Είμαι σατανική!!! Μουαχαχαχα!!! Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου στο παιχνίδι! ^_^

Marios είπε...

Έμεινα άφωνος.
Θέλεις να μας πείσεις ότι τώρα ξεκινάς με το θέμα;!;!

Καταπληκτική δουλειά.
Δεν σου κρύβω ότι πριν λίγες μέρες πέρασε από το μυαλό μου να βάλω κι εγώ τα χεράκια μου να φτιάξουν κάτι. Έτσι για την εμπειρία.
Μετά από αυτό όμως, ούτε που το να το σκέφτομαι!

:)

(Εκείνο το μαύρο πουά φιογκάκι στην τέταρτη φωτογραφία μου άρεσε πολύ)

{Marianna} είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
{Marianna} είπε...

Ε, δεν ξεκινάει ακριβώς τώρα η προσπάθειά μου... Κοίτα, όπως λέω και σε μια απ’ τις πρώτες μου αναρτήσεις, γενικά τα χέρια μου έχουν πειραματιστεί με πάρα πολλά υλικά, απλά στο κόσμημα δεν στάθηκα ποτέ για πολύ καιρό, περιστασιακά, όταν ήθελα να κάνω κάποιο δώρο ή κάτι τέτοιο...
Φυσικά και να καταπιαστείς και να φτιάξεις! Περιμένω να δω!
Όσο για το μαύρο πουά φιογκάκι... Ασ’ τα... είναι από τις αγαπημένες μου κορδέλες, και μου τελειώνει τώρα, και δε θυμάμαι από που την πήρα!!! Σνιφ! :'(

Marios είπε...

Μη μου βάζεις ιδέες!...

{Marianna} είπε...

Φυσικά και σου βάζω ιδέες! Ξεκίνα, τι κάθεσαι; Περιμένω να δω! :P

Δημοσίευση σχολίου