Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Θέλω να ευχαριστήσω τη μαμά μου, τον μπαμπά μου...

χαχαχα!!! Όχι, όχι!!! Θέλω να ευχαριστήσω τις φίλες μου από το Home design by El & Kal (http://homedesignbyelkal.blogspot.com/) που μου χάρισαν άλλο ένα βραβείο!!!



Όπως συνηθίζεται,  το απονέμω με τη σειρά μου στους εξής:

  1. Asimina's Art
  2. Decoupage addict
  3. Fortounata
  4. Muki's Stories
  5. Αγγελική
  6. Αλεπού του Ολύμπου
  7. Από το χαμόγελο στο γέλιο
  8. Γιαγιά Αντιγόνη
  9. Κοσμήματα- Δώρα- Τέχνη
  10. Τα παπούτσια της Dorothy

Πφφ... Ένας σκασμός βραβεία! Έτσι, γιατί αγαπιόμαστε! ;)

6 σχολιασαν...:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΉΣΕΙΣ!!!

Ευχαριστώ κοριτσάκι μου!
Πολλά βραβεία να έχεις στην ζωή σου!

Ανώνυμος είπε...

σε ευχαριστω πολυ που με σκεφτηκες και μου εδωσες αυτο το βραβειο.ΝΑ εισαι παντα καλα.

Αριστοφανης είπε...

εισαι μια γλυκεια κουκλιτσα που σ αρεσει να μοιραζεις δωρακια σ ολους...σου ευχομαι μονο χαμογελα γυρω σου...οσο για μενα ...κερναω τα τσιπουρακια, δεν ειπαμε?

{Marianna} είπε...

Έτσι όπως το πάμε, όλοι θα τα εκατοστήσουμε σύντομα τα βραβεία!!! :P

Muki Mu Kats είπε...

mariannakiii thx k pali girl!
<3

Marios είπε...

Τώρα το είδα!
Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσίευση σχολίου