Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Johnny, καλό ταξίδι και καλή αρχή!

Σήμερα ένας φίλος έφυγε για σπουδές στην Αγγλία... Θεατρολογία! Καινούρια αρχή, και μάλιστα σε μια ξένη χώρα... Χαρά στα κουράγια σου John, εγώ τρέμω και στην ιδέα! :P Κάθε αρχή και δύσκολη, πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά, θα περάσεις τέλεια και μπορεί και να πας και πιο μπροστά απ’ ό,τι εμείς που μένουμε εδώ!...
Anyway, ένα μικρό album- κορνίζα με λίγες φωτογραφίες της παρέας και ένα εμπνευσμένο εξώφυλλο ήταν το δώρο μας... Υλοποίηση δικιά μου και με την αγάπη όλων! :)

Ο Γιάννης μας, το πιο φωτεινό αστέρι του Hollywood, του οποίου τις κυρίες θα σαγηνεύσει μια μια!!!


(Το άλμπουμ είναι από τα ΙΚΕΑ.)

Και μια σελιδούλα στο τέλος για ευχές... ^_^

6 σχολιασαν...:

erifili είπε...

Καλό ταξίδι να έχει και μπράβο του. Το πουλί για να γνωρίσει την ζωή πρέπει να ανοίξει τα φτερά του και να πετάξει μακριά.Πολύ πολύ τρυφερό το δωράκι που του κάνατε.Θα σας έχει καθημερινά συντροφιά.Καλό σου Απόγευμα.

Marios είπε...

Ένα από τα καλύτερα δώρα που θα μπορούσε να πάρει κάποιος ποτέ!
Η αξία του ανεκτίμητη...

Unknown είπε...

Yπέροχο το άλμπουμ και είμαι σίγουρη οτι θα τον συντροφεύει σε όλα τα δύσκολα μονοπάτια που θα συναντήσει εκεί.....

{Marianna} είπε...

Πάντα θεωρούσα πολύτιμες τις φωτογραφίες, και έχω κάνει αντίστοιχο δώρο σε πολλούς από τους φίλους που τώρα τους στερούμαι λόγω απόστασης...
Είμαι σίγουρη ότι κι ο ίδιος το εκτίμησε κι ότι θα το έχει σε περίοπτη θέση στο νέο του χώρο... :) Καλή συντροφιά και θετική ενέργεια! ^_^

Phivos Nicolaides είπε...

Υπέροχο δώρο!

{Marianna} είπε...

Σας ευχαριστώ! :)

Δημοσίευση σχολίου